Beantwoord

Probleem met spotify

  • 21 February 2020
  • 5 reacties
  • 339 keer bekeken

Hoi,

Ik heb een Spotify Premium abonnement, maar als ik mijn account open van Spotify staat er dat ik een '’Free'’ abonnement heb. Hoe kan ik dit oplossen?

Heb geprobeerd contact op te nemen met kpn, maar elke keer word ik de verkeerde kant op gestuurd en krijg geen persoon aan de lijn om dit probleem mee op te lossen.

Lekkere service!

icon

Beste antwoord door benbanaan 21 February 2020, 14:18

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 1

Hoi Ben,

Weet je zeker dat je een abonnement hebt?

Volgens mijn informatie biedt KPN alleen voor nieuwe abonnees Spotify aan. Na verloop van tijd moet je echter een apart abo op Spotify nemen.

Misschien is dat het probleem?

 

Mvg. Kees

 

 

Hoi Kees,

Ja heb het nog gecontroleerd. 

Is al opgelost, mijn probleem was dat ik met een ander account was ingelogd. Daardoor stond die dus op Free. 

Maar ik heb mijn abonnement al bijna 3 jaar en heb nog steeds spotify.

 

Met vriendelijke groet,

Ben

Reputatie 7

Hey @benbanaan, welkom op het forum. Leuk dat je hier een vraag stelt, en zo te zien ook alweer opgelost. Foutje met de verkeerde inloggegevens. Fijn dat je eruit bent gekomen, bedankt voor de terugkoppeling :)  

wij hebben een spotify premium family abonnement via de KPN , maar deze was gehakt en ik moest een nieuw wachtwoord invoeren , maar ik heb geen premium family meer , en ik kom er niet meer uit wat ik moet doen , de KPN verwijst mij naar spotify , en de ander weer terug , ik heb en betaal via de KPN laat die nu een duidelijk advies geven wat ik moet doen .

Alvast bedankt 

Reputatie 7

Hallo @oesterbank, welkom terug op het KPN forum. Fijn dat je je gegeven in je forumprofiel hebt aangevuld. daarmee kan ik meteen zien wat je bij ons afneemt en hoe we jou daarmee kunnen helpen. Je neemt van ons een Alles-in-1 Premium af. Bij het Alles-in-1 abonnement krijg je een Spotify Premium account. Deze kun je helaas niet omzetten naar een Family account. 

Alle klanten met een Vast abonnement die vanaf 1 juli 2017 zijn geïntroduceerd kunnen Spotify Family bestellen. Je kunt je abonnement overzetten naar KPN Family Hussel met Internet en TV, Spotify Family, Pluspakket en andere pakketten die je nog wilt toevoegen. Dat kan via je persoonlijke MijnKPN-account.