Vraag

Recommerce betaalt bonus niet uit

  • 10 June 2023
  • 14 reacties
  • 84 keer bekeken

Badge

Beste KPN, 

Op 6 april heb ik een Iphone 14 gekocht met daarbij de actie dat ik extra geld zou krijgen als ik mijn oude toestel zou inleveren. Recommerce heeft op 5 mei mijn aanvraag zonder reden afgekeurd. Toen heb ik allerlei mailtjes met bewijzen naar ze opgestuurd omdat ik zeker wist dat ik de stappen goed had gevolgd. Ineens was het op 9 mei wel goedgekeurd. Binnen 21 dagen zou ik dan eindelijk mijn geld ontvangen. Tot op heden heb ik uiteraard nog niks ontvangen. Ze reageren ook nergens op.. kunnen jullie zorgen dat ik het geld krijg? Ik zie veel meer van dit soort klachten op jullie forum dus wellicht moeten jullie ook gaan nadenken of je met zo’n partij wilt samenwerken. Ik heb er zelf alles aan gedaan om het geld te krijgen maar zie nu echt als enige oplossing dat jullie iets gaan doen. 

Graag ontvang ik een reactie (het liefst niet ook weer na 10 werkdagen) want inmiddels wacht ik al meer dan 2 maanden. Bedankt. 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

14 reacties

Reputatie 7
Badge +13

Goedemorgen en welkom op het KPN Forum. Dat schiet natuurlijk niet op en het spijt mij dat dit zo stroef loopt dan op dit moment. Ik wil graag even kijken of ik hierin iets voor je kan betekenen. Zou je dan jouw profiel kunnen invullen? Dan kijk ik even met je mee!

Badge

Hi remco,

ik heb wat dingen ingevuld. Lijkt mij niet allemaal van toepassing op mijn vraag over de bonus. Van recommerce heb ik nu een reactie dat KPN de validatie niet heeft gedaan. Ik heb wel al 50€ gehad voor het opsturen van mijn toestel dus lijkt me dat dat in verband staat met elkaar. Graag ontvang ik snel de 150€. 

Reputatie 7
Badge +13

Ik heb de gegevens nodig om navraag te kunnen doen Lisa :-) . Even voor de zekerheid: er was dus wel een toezegging per e-mail over de bonus van €150,- vanuit Recommerce? 

Badge

Hi Remco,

ik heb het aangevuld. Ja op 9 mei hebben ze het al goedgekeurd maar is het wachten op validatie van kpn. Ik verneem graag wanneer jullie het valideren. Het loopt inmiddels al 3 maanden. 

Badge

 

Reputatie 7
Badge +13

Ik heb gemaild Lisa! Zodra ik een respons heb zal ik deze met je delen!

Badge

Hi Remco,

Oke, dankjewel! Ben heel benieuwd. 

Reputatie 7
Badge +13

Hoi Lisa! Een kleine update. Ik heb een reactie van mijn collega's. Ze zijn in overleg met Recommerce. Zodra ik meer weet stuur ik je een bericht!

Badge

Hi Remco,

oké dankjewel. Ik ben dan wel benieuwd naar jullie protocol. Je biedt een actie aan waardoor ik begin april een telefoon koop omdat ik ook geld krijg voor m’n oude toestel. Ik voldoe letterlijk aan alle eisen en zorg dat ik alles opstuur en dan duurt het letterlijk 4 maanden om hopelijk m’n geld te krijgen. Naast mij zullen er toch veel meer mensen gebruik maken van die actie? Sorry hoor maar het irriteert mij gewoon. Ben er echt al zolang mee bezig. 
 

 

Reputatie 7
Badge +13

Begrijpelijk Lisa en ik moet je eerlijk zeggen dat ik niet zie waarom dit geval anders is, je wijkt in mijn ogen niet af van het protocol en ik kan niet aangeven wat je anders had kunnen doen. Mocht dat uit de gesprekken met mijn collega's naar voren komen dan deel ik dat hier met je. Ook voor eventuele toekomstige meelezers. 

Badge

Hi Remco,

oke! Ik dacht inmiddels is het echt goedgekeurd maar nog geen geld.. vrijdag deze mail ontvangen

Reputatie 7
Badge +13

Dan vermoed ik dat het nu dan ook echt loopt, dat is mijn ervaring in dit soort situaties. Ik heb zelf nog geen reactie gehad van mijn collega's. Zullen we het nog even aankijken? Mocht je eind deze week nog niets bijgeschreven hebben gekregen, laat het mij dan even weten!

Badge

He Remco,

Hehe ik heb het! Bedankt voor de moeite. 

Reputatie 7
Badge +13

Kijk dat zijn goede berichten, fijn dat het nu dan eindelijk geregeld is!