Beantwoord

Seaters kaarten: Niet op tijd betaald?

  • 12 August 2023
  • 3 reacties
  • 75 keer bekeken

Ik heb via kpn / seaters twee kaarten gekocht voor de wedstrijd fc utrecht  - Heerenveen op 20 augustus.  Deze kaarten moesten binnen een bepaalde tijd bevestigd worden en betaald. 

Dit netjes gedaan. Krijg ik de volgende dag een mail dat de kaarten niet op tijd zijn bevestigd en betaald. Hoe dan???  Gister contact op genomen  met KPN om dit op te lossen, want mijn zoontje helemaal enthousiast gemaakt, en het enige wat ik krijg is een antwoord met andere telefoon nummers van kpn die er zogezegd wat mee kunnen en uiteindelijk kan niemand er wat mee. 

Als KPN een samenwerking heeft met een bedrijf als seaters waar totaal geen contact mee te krijgen is vraag ik me af wat voor samenwerking dit is? 

Dit moet toch niet kunnen want ik ben helaas niet de enige waar dit probleem zich afspeelt. 

Ik ben benieuwd of hier iemand een oplossing heeft zodat ik alsnog mijn betaalde voetbal kaarten krijg voor de wedstrijd en me zoontje alsnog blij kan maken. 

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 16 August 2023, 12:28

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Channie85, welkom op ons forum!
Helaas kunnen wij vanuit KPN hier weinig over zeggen, dit loopt allemaal via onze partner Seaters, ik denk dan ook dat je het beste even contact op kunt nemen met hen: Seaters - Contact

Dag Thomas,

Dat is dus het grote probleem. Al meerdere malen contact opgenomen met seaters. Maar die geven totaal geen antwoord/reactie terug. 

Het is eigenlijk pure oplichting.  Jullie maken mensen blij met een dooie mus. En we betalen er ook nog voor. Ik ben zwaar teleurgesteld in kpn en seaters. Allebei Jullie namen hangen aan deze actie. Maar bij problemen geeft niemand thuis. 

 

Reputatie 7
Badge +20

@Channie85 ik stuur je een privébericht!