Beantwoord

Spotify family activeren lukt niet

  • 14 October 2023
  • 1 reactie
  • 66 keer bekeken

Ik heb gisteravond een bestelling via de KPN site gedaan om Spotify Family te bestellen. 
ik heb hiervoor de bevestiging gekregen met mijn nieuwe abonnementsovereenkomst maar verder kom ik niet. Ik heb hierna geen activatiemail gekregen.

als ik op de site spotify wil activeren dan zegt ‘geen spotify gevonden’.

 

mijn betaling is inmiddels wel ingegaan.

ik zie allerlei redenen waarom dit fout zou kunnen gaan maar kan niet bepalen of dit bij mij het geval is. 
ik ga ervan uit dat als ik het kan bestellen dat het mogelijk is bij mijn abonnement.

 

kan iemand mij vertel waar dit fout gaat?

icon

Beste antwoord door dekoen 15 October 2023, 09:06

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Opgelost.

mijn oude spotify abonnement was blijkbaar nog niet helemaal gedeactiveerd.