Vraag

Spotify loskoppelen van facebook, nieuw account maken met gebruikersnaam en wachtwoord

  • 8 January 2023
  • 6 reacties
  • 40 keer bekeken

Goedemiddag,

Ik heb vroeger gratis spotify premium gekregen bij mijn abonnementen, helaas een account aangemaakt met mijn facebook.

Ik zou graag gewoon een gebruikersnaam en wachtwoord willen, hoe kan ik/jullie dat realiseren?

Heb het forum best doorgezocht en zie veel verschillende dingen voorbij komen, maar kan toch geen duidelijk antwoord vinden?

 

Kan ik gewoon mijn account bij spotify verwijderen en dan via jullie een nieuwe code krijgen om een nieuw account aan te maken?

 

Mvg Kevin


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

??

Reputatie 7
Badge +15

@Kevinrzs Welkom op het forum. 

Ik durf nog niet direct te zeggen of wat je wil mogelijk is. 

Maar ik wil het wel graag voor je proberen. 

Zou je daarom voor mij je forumprofiel willen invullen en hier een seintje willen geven als dit is gelukt? 

Ik heb hem zo goed als volledig ingevuld nu.

 

Mvg

Reputatie 7
Badge +15

@Kevinrzs Bedankt voor het invullen van je profiel. 

Ik kan een verzoek naar mijn collega's doorsturen.

Waar je dan wel rekening mee moet houden is dat je eventuele playlists en dergelijke wel kwijtraakt. 

Kun je laten weten of dit inderdaad de bedoeling is? 

Ja dat geeft niet, als ik er maar niet ineens voor hoef te betalen, dan hoeft het niet.

Reputatie 7
Badge +15

@Kevinrzs Ik heb bericht doorgezet naar mijn collega's. Zij gaan hiermee aan de slag. Houd hiervoor je mail in de gaten! 

Over de kosten hoef je je geen zorgen te maken. Spotify zit nog gratis in je pakket.Â