Spotify Premium omzetten naar Family duurt lang

  • 21 November 2020
  • 2 reacties
  • 334 keer bekeken

Heb 6 weken geleden abonnement gewijzigd van premium naar family. Er is nog niets gewijzigd. Helpdesk kan er na ½ uur niets aan veranderen en verwijst naar spotify. Die kan niets doen. Ik voel me van het kastje etc…

zie chat spotify

 

Zie ook geen email adres van KPN dus dan maar zo

U chat nu met Melvin S.

Info

 om 13:13, Nov 21:

Heb spotify premium abonnement bij KPN omgezet naar family ongheveer 6
weken geleden. Is nog niet geactiveerd. net 30 min met helpdesk aan de
lijn gezeten van KPN maar kunnen niet helpen

Melvin S

 om 13:13, Nov 21:

Hallo Pieter,

Melvin S

 om 13:13, Nov 21:

Bedankt voor het contacteren. Ik help je graag.

Melvin S

 om 13:14, Nov 21:

Wanneer je je abonnement via KPN omzet van regulier Premium naar Premium Family, dan zet KPN dit automatisch om naar Family.

Helaas hebben wij hier geen inzicht op in.

Melvin S

 om 13:14, Nov 21:

Dit staat ook aangegeven op de website van KPN :
 

Melvin S

 om 13:14, Nov 21:

Heb je al Spotify Premium bij je Internet en TV abonnement van KPN, en wil je overstappen naar Spotify Family? Ga dan naar MijnKPN en vraag Spotify Family aan. We zetten je account dan automatisch voor je om.

Melvin S

 om 13:15, Nov 21:

Dit staat vermeld op deze webpagina

Melvin S

 om 13:15, Nov 21:

https://www.kpn.com/spotify.htm

 

 om 13:16, Nov 21:

3 oktober is dat omgezet maar in spotify account staat nog steeds premium. Op KPN factuur staat family. Ik hoop niet dat ik weer vermalen ga worden tussen 2 instanties

Melvin S

 om 13:16, Nov 21:

In dit geval, hoe vervelend het ook is, zal ik je helaas moeten doorverwijzen naar KPN. Wij hebben in het abonnement van KPN helaas geen inzicht.

Melvin S

 om 13:16, Nov 21:

Ik begrijp echt dat dit vervelend is. Echter is KPN de beheerder van het abonnement

Melvin S

 om 13:16, Nov 21:

En kunnen wij hier niets op aanpassen

 

 om 13:17, Nov 21:

heb ik net half uur mee aan de helpdesk gezeten zonder verder te komen Die verwijzen me naar jullie

Melvin S

 om 13:17, Nov 21:

Zoals ook op de KPN website staat, zet KPN dit automatisch over

Melvin S

 om 13:17, Nov 21:

indien dit niet is gebeurd, dan zal KPN dit moeten inkijken en oplossen.

Melvin S

 om 13:17, Nov 21:

Mijn oprechte excuses voor het ongemak in dit geval. Echter kan ik hierin helaas niet bepaald veel voor je doen

 

 om 13:19, Nov 21:

leve de klant!

Melvin S

 om 13:20, Nov 21:

Als ik je hierbij kon helpen, zou ik dit echt graag doen, echter hebben wij simpelweg niet de mogelijkheid om een abonnement via KPN in te zien, of te wijzigen.

 

 om 13:21, Nov 21:

zijn we uitgepraat.

Melvin S

 om 13:21, Nov 21:

Kan ik je verder nog ergens mee helpen?

 

 om 13:22, Nov 21:

Dank voor je "hulp" en misschien goed pm beter onderling te regelen. Ben er nu ruim een uur mee bezig geweest!





*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @Pieter B, welkom op het KPN Forum en bedankt voor je bericht! Wat heb je er tijd in moeten steken en geduld voor moeten opbrengen: is het intussen geregeld? Kun je nu gebruik maken van Spotify Family? Zo niet, dan hoor ik het graag en ontvang ik ook jouw gegevens. Wil jij jouw Forumprofiel invullen met het klantnummer + postcode en huisnummer en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en de KPN Moderators. Geef je een seintje als je de gegevens ingevuld hebt, dan kan ik voor je aan de slag! 

Reputatie 7
Badge +16

Ik heb geen reactie meer van je ontvangen, @Pieter B, dus ik hoop en ga ervan uit dat het inmiddels geregeld is! Mocht je nog vragen hebben, dan weet je ons te vinden!