Beantwoord

Spotify start niet eerder door andere wijziging

  • 31 January 2023
  • 3 reacties
  • 20 keer bekeken

Hoi,

Ik had een bestaand mobiel contract en daarbij spotify. Afgelopen week dacht ik te verlengen/wijzigen om zo voor bijna hetzelfde geld onbeperkt data te hebben ipv 3gb en met “verdubbelaar” 6gb. Dat ging mooi en snel maar op de een of andere reden kon ik spotify niet meenemen (waarschijnlijk doordat ik een ander abo nam en niet het bestaande verlengde) Vervolgens ging ik zoeken waar ik spotify wel weer kon nemen en kwam bij mijn abonnement internet en tv uit. Daar moest ik bijna upgraden naar glasvezel want de aansluiting heb ik al en “gratis” (!) Na dat gedaan te hebben bleef de activatie mail van spotify uit en na lang zoeken blijkt dat dat komt doordat iemand bedacht heeft die glasvezel niet eerder dan 7 februari in te laten gaan. Absoluut geen idee waarom en ik heb gewoon een bestaande aansluiting en alles er op en er aan maar nee, spotify gaat pas in bij de glasvezel terwijl ik alles dus al heb/had en spotify al op mijn naam had bij mobiel. Klantenservice is nog verder gedowngrade dan dat het al was lijkt het want ook de klantenservice chat is verdwenen en met alle respect voor de huidige klantenservice, dit is volgens mij gewoon een callcenter met een “draaiboek” bij bepaalde vragen/problemen ect. Niemand kan in ieder geval de spotify eerder aan zetten.

 

Ik ben het gewend want echt geen enkele wijziging/aanvraag/bestelling is in al die jaren ooit in 1 keer goed gegaan maar ik vraag me dan altijd serieus af wie dit programma/systeem heeft bedacht en echt denkt dat het zo goed in elkaar zit maar nooit hier over nagedacht heeft. Ik zal toch niet de eerste zijn die dit mee maakt lijkt me. Maarja, hij/zij zal er wel goed voor betaald zijn. Ergere dingen in de wereld natuurlijk maar als iemand weet hoe ik spotify toch al aan krijg hoor ik het graag.  

 

 

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 5 February 2023, 15:35

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hi @e_10ne! Ik snap dat je baalt, Spotify met reclame en dergelijke is niet ideaal. 😅

Als je nu in je MijnKPN kijkt bij je mobiele abonnement, kun je hem daar niet weer aanzetten bij de extra opties? In onze huidige propositie kun je namelijk ook Spotify nemen bij het mobiele abonnement en hopelijk is hij via die weg wel snel te activeren. 

Als je abonnement nog niet actief was op glasvezel dan wordt deze inderdaad naar glasvezel omgezet. Dat kan even duren, maar dan zit je wel op het glasvezelnetwerk en zit je voor de toekomst ook weer goed. 

Mocht het via je mobiele abonnement niet lukken om Spotify aan te zetten, wil je dan je forumprofiel nog aanvullen met de laatste 3 cijfers van het bij ons bekende IBAN? Dat kan onder persoonlijke opmerkingen. Dan kijk ik of ik hem kan activeren. 🙂

Hoi @Sanne_M , bij de extra opties kan ik alleen extra mb's/min/sms kiezen. Verder staan er helemaal geen andere opties zoals spotify. Blijkbaar kan dat alleen nog bij internet/tv (?) Dan moet ik nog maar een paar dagen wachten. Door de onbeperkte data is dat in ieder geval te doen.


 

Reputatie 7
Badge +17

Fijn dat het met Unlimited goed te doen is. 🙂 Ik heb ook je abonnementen doorgenomen en het is sowieso handiger om Spotify bij de vaste diensten te activeren. Je krijgt dan namelijk ook €5,- entertainmentkorting op Spotify. Dit krijg je niet als Spotify bij je mobiele abonnement zit. 

Mocht dat niet lukken tegen de tijd dat de wijziging voor de thuisdiensten erdoor is, laat het hier gerust weten!