Beantwoord

Spotify (via Telfort/KPN) uitzetten

  • 6 October 2022
  • 4 reacties
  • 44 keer bekeken

Beste KPN medewerker,

 

In het verleden was ik een telfortklant en had ik naast mijn mobiele abonnement ook een spotify premium account. Omdat ik nu een Spotify Premium Duo account wil afsluiten, probeer ik mijn premium account af te sluiten. Bij Spotify heb ik inmiddels weer een "normaal” abonnement, maar kan ik nog geen nieuwe afsluiten omdat deze nog gekoppeld is aan KPN, maar kan ik dit nergens in mijn abonnement vinden. Daarom kunnen jullie dit voor mij uitzetten?

 

Hartelijk dank voor jullie hulp

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 9 October 2022, 19:59

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedenavond @Thomas81, welkom op het KPN Forum! Ik help je graag verder.

Spotify Premium had jij in combinatie met een mobiel abonnement. Wanneer heb jij Spotify Premium via ons precies stopgezet?
En Spotify Premium is inmiddels al omgezet naar een Spotify Free account: begrijp ik dat goed? - Met Spotify Free hoor je reclame tussen de muzieknummers door.-

Wil jij ook jouw klantgegevens toevoegen aan jouw forum profiel? Alles wat je invult in de vakjes waar “Privé” achter staat, is alleen zichtbaar voor de KPN Moderators. Ik zie graag de volgende gegevens terug:

  • Jouw volledige naam en geboortedatum
  • 06 nummer
  • Postcode en huisnummer en/of klantnummer

Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik je gegevens erbij kan pakken! Alvast bedankt!

Goedenavond @Shyrin_ 

 

ik heb mijn gegevens toegevoegd in mijn profiel. Ik weet niet meer precies wanneer ik mijn spotify-account heb stopgezet, is denk 6-8 weken geleden. En premium is idd inmiddels omgezet naar Free ja.

Dank je wel voor de opvolging.

 

Groet,

Thomas

Reputatie 7
Badge +16

Bedankt voor jouw gegevens. Ik ga er achteraan en geef je een terugkoppeling. Houdt rekening met een aantal werkdagen!

Reputatie 7
Badge +16

Ik heb de terugkoppeling gekregen dat de koppeling tussen ons en Spotify nu daadwerkelijk verwijderd is. Kun je nu wel Spotify Duo afsluiten, @Thomas81?