Vraag

spotify wachtwoord gewijzigd en nu oud account zichtbaar

  • 9 February 2020
  • 2 reacties
  • 56 keer bekeken

Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Wij hebben Spotify op 3 apparaten. We hadden het idee dat er een vreemde gebruik maakte van ons account dus heb ik op mijn  telefoon uitgelogd en een ander wachtwoord aangemaakt. Dit bleek echter mijn oude account te zijn en niet die we via kpn gebruiken. Ik kan nu op mijn telefoon niet meer in het juiste spotify account komen. Mijn man en dochter zitten nog wel gewoon op ons juiste account.

Als ik probeer in te loggen met de juiste gebruikersnaam dan geeft ie aan dat ik een link krijg in mijn mail om het wachtwoord opnieuw in te stellen maar ik krijg deze niet. 

Help! Ik krijg het niet voor elkaar.

Groetjes...


2 reacties

Reputatie 7
Badge +17

@Corintiz Welkom op ons Forum! Ik hoor twee dingen:

  1. Een vreemde maakt gebruik van jullie account.
    1. Mijn vraag: Maken jullie gebruik van Spotify Family? In dat geval kan het ‘hoofdaccount’ inloggen op de web-versie (via de browser) en kijken met wie de premium variant gedeeld wordt. Het kan ook zijn dat jullie een publieke playlist hebben, als iemand jullie gezamenlijke afspeellijst bewerkt. Deze lijst dien je in dat geval op privé te zetten, zodat niemand er meer bij kan.
  2. Je krijgt het wachtwoord niet gewijzigd van de Spotify.
    1. Kan het zijn dat er een ander e-mailadres bekend is bij Spotify?
    2. Het komt nog wel eens voor dat dit soort mailtjes terecht komen in de spambox. Had je daar al gekeken?

Mocht ik je nog niet helemaal goed begrijpen, wil je het dan laten weten? Dan kijken we even verder!  
Ik hoor graag van je:blush:

Reputatie 7
Badge +17

@Corintiz Helaas heb ik niets meer van je vernomen en denk ik dat je het via een ander kanaal hebt opgelost. Als ik nog iets voor je kan betekenen, dan weet je me te vinden. 

Reageer