Beantwoord

Status van licentie wijzigt niet

  • 19 January 2021
  • 2 reacties
  • 51 keer bekeken

Zelfs na KPN Veilig een aantal keer te hebben verwijderd en geïnstalleerd te hebben werkt de licentie niet.

Dit geeft hij aan:

Dit apparaat wordt nog niet beschermd

De licentie is ingericht op 19/01/2021 7:59PM (UTC+0100). Als u KPN Veilig al hebt geïnstalleerd op dit apparaat, wacht u even en vernieuwt u de status.

Als de status niet worden gewijzigd, geeft u de licentie vrij en voegt u dit apparaat opnieuw toe om KPN Veilig opnieuw te installeren.

 

Wat kan ik hier aan doen?

icon

Beste antwoord door Ron van KPN 27 January 2021, 09:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 6
Badge +10

Hi @jaasinke, welkom op ons forum. Krijg je deze melding nog steeds te zien? Mocht dat het geval zijn, dan kun je het beste inloggen bij KPN Veilig en hier de licentie vrijgeven waarna je hem weer toe kunt kennen. Dit lost het in de meeste gevallen op. Laat je weten of dit de oplossing is? Ik hoor het graag van je!

Reputatie 6
Badge +10

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!