Beantwoord

Terugbetaling seaters blijft uit

  • 7 December 2021
  • 3 reacties
  • 57 keer bekeken

Voor de wedstrijd Oranje Leeuwinnen -Zuid Afrika mocht ik via Seaters 4 kaartjes kopen. Helaas werd de wedstrijd afgelast vanwege corona bij het Zuid Afrikaanse team. Eerst zou er een vervangend team komen, toen een vervangende wedstrijd, toen een terugbetaling. We wachen nu al sinds juli op een terugbetaling, nog niet ontvangen. Seaters reageerd nergens meer op. Klantenservice is onbereikbaar. 

Ook ontving ik een SMS dat we een koptelefoon gewonnen hadden. U raadt het al; niets meer over gehoord. 

Wat is er aan de hand? Graag een oplossing. 

Groet en dank, 

Marty

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 8 December 2021, 14:06

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Marty Laken, welkom op het KPN forum! Balen dat je al geruime tijd wacht op terugbetaling naar aanleiding van een geannuleerde wedstrijd van de Oranje Leeuwinnen. Je hebt de kaartjes verkregen via Seaters, lees ik. Dat betekent dat ik je toch weer terug moet verwijzen naar Seaters. Op de klantenservice van KPN hebben we namelijk geen inzicht in de systemen van Seaters. Ik kan je daarom ook niet zelf verder helpen. Je kunt jouw vraag aan Seaters stellen via het online formulier of je kunt hen direct een e-mail sturen op helpdesk@seaters.com. Hopelijk komen jullie er samen toch nog uit.

Hoi Denise, 

Bedankt voor het bericht. Helaas. Beide opties heb ik al vele malen geprobeerd; geen gehoor. Vandaar dat ik het nu hier probeer, zij werken in jullie opdracht toch? 

Dank en groet, 

Marty

Reputatie 7
Badge +17

Balen dat het niet lukt om met Seaters in contact te komen. We hebben een samenwerking met Seaters, zodat onze klanten toegangskaarten voor evenementen zoals voetbalwedstrijden, festivals of een dagje naar het Rijksmuseum kunnen krijgen. Wij hebben alleen geen inzicht in de systemen van Seaters. Ik kan er dan ook niet voor zorgen dat jij alsnog het geld van de afgelaste wedstrijd terug krijgt. Alleen de klantenservice van Seaters kan dit voor jou in orde maken. Ik heb ook niet de mogelijkheid om namens jou contact met hen op te nemen. Ik moet je dus vragen het opnieuw te proberen, sorry.