Vraag

Tickets Strandfestival 't Zand verdwenen uit Seaters account

  • 19 August 2023
  • 3 reacties
  • 68 keer bekeken

Ik had 2 tickets gewonnen voor het strandfestival t Zand voor vandaag 19 augustus 2023. Gisteren stonden ze nog in mijn account.  Vandaag wil ik ze voor de zekerheid uitprinten. En tot mijn verbazing staat er bij mij gewonnen tickets dat er geen tickets zijn. Vreemd buiten het feit dat ik er 16 euro voor betaald heb, mijn vrouw er een dag vrij voor genomen heeft. Oppas geregeld voor ons zoontje en veel zin te hebben in een dagje samen iets leuks te kunnen doen.

 

Seaters niet bereikbaar, en risico te groot uiteraard om er zomaar heen te rijden zonder tickets, immers op de betaalbevestiging staat dat deze niet geldig is als toegangs bewijs.

 

Kortom seaters/ kpn heeft gezorgd voor een mega domper deze dag. Waar ik eerst nog blij werd van de mogelijkheid van seaters die kpn aanbied. Ben ik nu bang om ooit nog ergens  op te reageren. Zeker als je hier leest dat wij niet de eerste zijn.

 

Ben benieuwd hoe kpn dit gaat oplossen, en hoe de gemaakte kosten worden vergoed.

En hopelijk gaan ze werk maken om dit in de toekomst voor hun klanten op te lossen.

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Pff intussen 2 dagen verder nog geen reactie vanuit seaters, maar ook nog geen reactie vanuit kpn. Word er steeds vrolijker van ( dus niet)

Reputatie 7
Badge +12

Goedemorgen @A van Dijken en welkom hier op ons forum, al is de  aanleiding natuurlijk allesbehalve fraai.

Dit is natuurlijk een ontzettend vervelende situatie die zeer zeker niet de schoonheidsprijs verdient. Heb je inmiddels nog iets van Seaters mogen vernemen? Via het forum duurt het in de regel een paar dagen voordat wij reageren en daarom misschien goed om te weten dat je ons ook altijd kunt bellen op het gratis nummer 0800 0402 voor direct contact. Ook al is het inmiddels mosterd na de maaltijd, hopelijk heb je inmiddels iets gehoord van Seaters 🙏🏻

Nee helaas nog niets vanuit seaters vernomen.

Toevallig gisteren nogmaals een bericht gestuurd.