Vandaag kreeg ik een mail van kpn over tickets via Seaters. Even gekeken en er zaten ook kaartjes bij voor Strandfestival Zand morgen in Almere. Leek ons superleuk, dus ik heb gereageerd. Al snel kreeg ik bericht dat ik kaartjes toegewezen had gekregen. Kosten totaal €32,-. Betaald, betaalbevestiging ontvangen met een link naar de vouchers. De vouchers moet je dan inwisselen voor tickets. Daar gaat het dus mis, want ik krijg de melding dat de vouchercodes al gebruikt zijn/niet geldig. En verder staat er op de voucher dat je voor 17 augustus al je tickets had moeten downloaden. Maar ik heb ze pas de 18e “gewonnen”. Dus dat kan helemaal niet. Nu €32,- kwijt, en geen kaartjes voor morgen. Telefonisch kan je ze niet bereiken en ze reageren niet op mail of ingevuld contact formulier. KPN: jullie bieden dit aan, graag een oplossing en in ieder geval mijn geld terug!
Beste antwoord door Erwin_
Bekijk origineel