Beantwoord

Tickets Strandfestival Zand

  • 18 August 2023
  • 9 reacties
  • 178 keer bekeken

Vandaag kreeg ik een mail van kpn over tickets via Seaters. Even gekeken en er zaten ook kaartjes bij voor Strandfestival Zand morgen in Almere. Leek ons superleuk, dus ik heb gereageerd. Al snel kreeg ik bericht dat ik kaartjes toegewezen had gekregen. Kosten totaal €32,-. Betaald, betaalbevestiging ontvangen met een link naar de vouchers. De vouchers moet je dan inwisselen voor tickets. Daar gaat het dus mis, want ik krijg de melding dat de vouchercodes al gebruikt zijn/niet geldig. En verder staat er op de voucher dat je voor 17 augustus al je tickets had moeten downloaden. Maar ik heb ze pas de 18e “gewonnen”. Dus dat kan helemaal niet. Nu €32,- kwijt, en geen kaartjes voor morgen. Telefonisch kan je ze niet bereiken en ze reageren niet op mail of ingevuld contact formulier. KPN: jullie bieden dit aan, graag een oplossing en in ieder geval mijn geld terug!

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 22 August 2023, 14:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Eveline IJ ,

In gevallen als deze kun je het beste even contact opnemen met Seaters

Dat heb ik uiteraard al gedaan, geen reactie. En als ik het onder andere op deze site zo lees, gaat dit ook niet gebeuren. De mail met het aanbod van tickets komt vanuit KPN. Jullie hebben hiermee dus ook een verantwoordelijkheid, zou wel zo netjes zijn om deze ook te nemen en te helpen met een oplossing!

Hoi @Eveline IJ .  Wat een narigheid. 

Heb je verder nog contact gehad?  Ik ben het met je eens dat het niet zo kan zijn dat je 32euro voor niks hebt betaald. Dus als er verder nog niks geregeld is wil ik dat graag van jou weten. 

Hallo Erwin, nee, ik heb helemaal niet meer gehoord helaas. Erg frustrerend!

Kun jij je profiel aanvullen en mij daarna hier een seintje geven?

Ik heb mijn profiel aangevuld.

 

Hoi @Eveline IJ . Ik heb je een privébericht gestuurd. Kun je daar op reageren?

@Eveline IJ Het bedrag is ingeboekt en zal in mindering gebracht worden op de volgende factuur

Super fijn, dank je wel voor het regelen!