Beantwoord

Tv nog niet ontvangen

  • 26 January 2022
  • 6 reacties
  • 233 keer bekeken

Heey, heb al een paar keer contact gehad met sidekix. Vorige week waren de tv ‘s op. Nu heb ik wel een mail gehad met een track en tracé nummer. Maar daar staat al een aantal dagen bij dat het pakketje nog niet is ontvangen bij post.nl. Kan me niet voor stellen dat het zo lang duurt bij post.nl. Maar omdat ik wel meer vage acties lees hier op het forum . Zou ik graag willen weten hoe nu verder? Contact opnemen met sidekix heeft geen zin. Want ze zeggen nu dat het aan post.nl ligt. Ik hoor graag van jullie 

 

 

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 27 January 2022, 14:58

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Jw-tv ,

KPN gaat jou hier geen antwoord op kunnen geven. De actie is uitbesteed aan hun partner Sidekix.

Er is wel gecommuniceerd dat vanaf eind januari weer TV's geleverd gaan worden. Dus nog even geduld. De Post-NL-wagen komt vanzelf bij jou de straat in rijden.  

 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Jw-tv en @Noordzee, we hebben de actie inderdaad uitbesteed, maar ik doe wel even navraag intern. Hopelijk kan ik wat van de vaagheid wegnemen, zou leuk zijn als jij en andere klanten weten wat ze kunnen verwachten!

Zodra ik een reactie ontvang, meld ik me hier weer :slight_smile:

Reputatie 7
Badge +28

@Maja_  

Jouw collega Rutger heeft het al uitgezocht. De TV's waren tijdelijk op, maar worden eind januari weer geleverd.

 

 

Hi @Jw-tv en @Noordzee, we hebben de actie inderdaad uitbesteed, maar ik doe wel even navraag intern. Hopelijk kan ik wat van de vaagheid wegnemen, zou leuk zijn als jij en andere klanten weten wat ze kunnen verwachten!

Zodra ik een reactie ontvang, meld ik me hier weer :slight_smile:

Ontvangen ! Topic kan sluiten. Ps ze mogen wel wat duidelijker zijn groetjes 👍🏼

Reputatie 7
Badge +28

Fijn @Jw-tv ,

Veel plezier met jouw TV. 

Reputatie 7
Badge +20

@Maja_  

Jouw collega Rutger heeft het al uitgezocht. De TV's waren tijdelijk op, maar worden eind januari weer geleverd.

 

 

 

Extra informatie: je ontvangt een mailtje met o.a. een track&trace code, zodra je order een bepaald punt heeft bereikt,15 dagen na ingang van je contract, is mij net verteld. Op dat moment is er nog niet daadwerkelijk een tv voor jou bij PostNL aanwezig, dat kan een aantal dagen duren ( en nu wellicht wat langer doordat ze tijdelijk op waren). Zodra je tv wél echt onderweg is, ontvang je verdere updates vanuit PostNL en wordt het bezorgmoment bekend :slight_smile: