Vraag

Ik wil de berichten over de werkzaamheden aan het netwerk graag overdag

  • 18 April 2024
  • 8 reacties
  • 86 keer bekeken

ik baal ervan als ik midden in de nacht bericht krijg dat er aan het netwerk gewerkt wordt .

graag wil ik dit aangepast hebben naar overdag .

 

mvg Joop


8 reacties

Reputatie 7
Badge +24

ik baal ervan als ik midden in de nacht bericht krijg dat er aan het netwerk gewerkt wordt .

graag wil ik dit aangepast hebben naar overdag .

 

mvg Joop

Dat gaat niet gebeuren. Dan hebben er veel meer mensen last van.

Reputatie 7
Badge +6

Er kan gewoonweg niet met een ieder rekening worden gehouden. De een vindt dit, de ander vindt dat. Aan je verzoek zal niets worden gedaan. 

Reputatie 7
Badge +24

Nu ik dit nog eens lees... gaat het over het krijgen van het bericht? En niet over de werkzaamheden zelf? Het moment waarop die plaats vinden?

Reputatie 7
Badge +8

Het is logisch dat ze 's nachts onderhoud uitvoeren. Niemand staat erop te wachten dat overdag de internetverbinding verbroken wordt, terwijl je bijv. in een Zoom meeting zit.

Als je de berichten hierover 's nachts krijgt, wat is dan het probleem? Je zet toch gewoon je telefoon op stil? Doe ik ook altijd. Is het geen riedeltje van je sms/mail is het anders misschien wel een notificatie van die andere app. Ga je daar dan ook voor klagen?

Reputatie 7
Badge +24

Als je de berichten hierover 's nachts krijgt, wat is dan het probleem? Je zet toch gewoon je telefoon op stil? 

Sommige mensen moeten 's nachts oproepbaar zijn voor hun werk. Dan is het geen optie om je telefoon op stil te zetten. Als je dan een SMS krijgt over overhoud van KPN, dan zou je daar wakker van kunnen worden.

Reputatie 7
Badge +8

Als je de berichten hierover 's nachts krijgt, wat is dan het probleem? Je zet toch gewoon je telefoon op stil? 

Sommige mensen moeten 's nachts oproepbaar zijn voor hun werk. Dan is het geen optie om je telefoon op stil te zetten. Als je dan een SMS krijgt over overhoud van KPN, dan zou je daar wakker van kunnen worden.

Dan zet je die in de uitzonderingenlijst die Android kent, En iOS vast ook.

Elke avond om 23:30 gaat mijn telefoon automatisch in de niet-storen stand, waarna enkel telefoonoproepen, of telefoonoproepen uit het telefoonboek, of specifieke nummers nog door komen met hun riedeltjes.

Zoals ik al zei: "Is het geen riedeltje van je sms/mail is het anders misschien wel een notificatie van die andere app. Ga je daar dan ook voor klagen? ”

Jammer dat je die quote juist hebt weg weggeknipt. 😉

Reputatie 2
Badge

Ze hebben er last van als die werkzaamheden niet goed gebeuren en er op vrijdagavond geen tv gekeken kan worden! :(

@johannes1954 .  Die SMS’jes zijn bedoeld om je op de hoogte te houden.  Het tijdstip kan ik niks aan veranderen.

Als jij er door gewekt wordt is dat natuurlijk vervelend. Je kunt dan het beste de afzender 's nachts muten. Zoals @AriënC  hierboven al suggereert. 

Reageer