Beantwoord

Verhuiscode domeinnaam niet meer geldig?

  • 20 February 2023
  • 1 reactie
  • 29 keer bekeken

Reputatie 3

Van Cloud-diensten KPN krijg ik bericht dat mijn domeinnaam over 29 dagen definitief verwijderd zal worden, alhoewel ik daar niet om gevraagd. Ik wil nu mijn domeinnaam verhuizen naar een andere provider met de verhuiscode die ik via de mail op 6 nov 2017 van KPN heb doorgekregen. Echter nu krijg ik bericht van mijn nieuwe provider dat de verhuiscode van mijn domeinnaam niet correct is. Omdat ik een particuliere klant ben en de clouddiensten van KPN zakelijk zijn ondergebracht kan ik via KPN zakelijk nergens contacten maken of leggen. Indertijd was het als particuliere klant wèl mogelijk om een domeinnaam te registreren bij KPN. Mijn vraag is simpel: waarom werkt de indertijd gegeven verhuiscode niet meer en hoe kan ik dit controleren?

Opm.

mijn domeininformatie wordt op WHOIS en SIDN normaal en als aktief zijnde weergegeven.

 

 

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 21 February 2023, 15:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @edouard48, jouw vragen kun je toch het beste stellen bij de Zakelijke dienstverlening. Voor o.a. clouddiensten waar jouw domein is ondergebracht is het telefoonnummer 0800-0403. Er is ook een chatservice te bereiken onderaan de volgende pagina: https://www.kpn.com/zakelijk/service/cloud/domeinnaam-instellen.htm

Tevens kun je ook jouw vragen op het KPN Zakelijke forum.