Beantwoord

Verlengen van de Abbo zonder de Streamingdienst te verliezen

  • 18 October 2022
  • 2 reacties
  • 38 keer bekeken

Beste lezer,

 

Vraagje;

 

Ik heb HBO Max die betaald wordt via mijn KPN abonnement

Via google Play kan ik het niet wijzigen naar mijn bank, die optie is er niet.

Contact gehad met HBO maar die kunnen dit niet aanpassen, ze geven aan om de HBO op te zeggen en dan opnieuw een abonnement te nemen die je dan kan activeren via de bank.

Als ik mijn abonnement van KPN verleng voor een jaar raak ik dan ook mijn HBO Max kwijt?

 

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 23 October 2022, 19:29

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedenavond @Barney33!

Even voor mijn beeld: heb jij HBO Max in combinatie met een Internet en TV abonnement van KPN of via een KPN Mobiel abonnement? Of betaal je het via een online aankoop via de mobiele factuur?

Contact gehad met HBO maar die kunnen dit niet aanpassen, ze geven aan om de HBO op te zeggen en dan opnieuw een abonnement te nemen die je dan kan activeren via de bank.

Als ik mijn abonnement van KPN verleng voor een jaar raak ik dan ook mijn HBO Max kwijt?


Ik weet nu niet precies hoe je HBO Max hebt afgesloten, dus ik vind die vraag lastig te beantwoorden.
Als je het als optie hebt toegevoegd bij je Internet en TV abonnement, dan blijft de optie er op staan, tenzij jij aangeeft dat dit niet de bedoeling is.

Betaal je het via een online aankoop via de mobiele factuur, dan staat dat los van een verlenging (en blijft HBO Max gewoon geactiveerd staan).

Sorry Shyrin,

 

Ik heb hem niet afgesloten via mijn abbo van kpn.

Ik betaal hem inderdaad via mijn mobiele factuur via een online aankoop.

Dan heb je al mijn antwoord gegeven;

“Betaal je het via een online aankoop via de mobiele factuur, dan staat dat los van een verlenging (en blijft HBO Max gewoon geactiveerd staan)”

Dank je

Gr Chris