Vraag

Voucherscodes Seaters werken niet

  • 4 July 2023
  • 13 reacties
  • 124 keer bekeken

Vouchers gekocht voor de Amsterdamse Zomer, 1 van de 2 codes werkt niet maar er is al meer dan een week geen contact te krijgen met Seaters… 

evenement is al vrijdag…. 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Hier precies hetzelfde. 16,- betaald voor 2 vouchercodes voor Amsterdamse Zomer 7 juli. Na ontvangst bleek 1 vouchercode het niet te doen. Al weken tientallen mailtjes gestuurd over de code die niet werkt maar geen reactie van seaters en paylogic. Tot gister waren de voucher codes in te wisselen. Waardeloos! 

 

2 vouchers voor Amsterdamse zomer. 1 van de 2 werkt niet. Op contact formulier en mail naar seaters nul reactie. Vandaag ongeveer 2 uur iemand van KPN proberen  te pakken te krijgen die iets kon betekenen maar wordt van kastje naar muur gestuurd. Volgens Amsterdamse zomer is voucher gebruikt door iemand anders. 

 

Graag per ommegaande een oplossing en anders geld terug.

Hier precies hetzelfde en bij KPN blijven ze heen en weer verwijzen tussen hoofdkantoor en klantenservice. Script wordt netjes gevolgd en men luistert wel maar oplossing is intern doorverbinden en collega op ander nr bellen. Bij 08000402 heeft men staan dat 0886237006 gebeld moet worden  en bij 0886237006 mag je weer bellen met 08000402. Amsterdamse zomer gebeld. Kunnen zien dat de vouchercode door iemand anders ingewisseld is. Maar kunnen daar verder niets aan doen....

Reputatie 7
Badge +15

Hallo allemaal,

Mijn reactie komt helaas na het evenement. Ik hoop dat het toch nog gelukt is om naar het festival te gaan. 

Ik heb deze situatie intern doorgezet. Daar hebben jullie niet direct meer iets aan. Maar het kan er wel voor zorgen dat dit in de toekomst beter gaat. 

Bedankt voor het melden van dit probleem! 

@Rutger_ wel een beetje een algemeen antwoord dit. Hoe krijgen we ons geld terug? Want nee, het is niet meer gelukt de kaarten te ontvangen, maar we hebben wel betaald. 

Niet gelukt en ontvang graag mijn geld terug. 

Reputatie 7
Badge +15

Klopt het dat er ondertussen vanuit Seaters contact met jullie is opgenomen? 

En dat er gevraagd is naar gegevens om de terugbetaling in orde te maken? 

Hallo seaters heeft bankrekening nr en gegevens opgevraagd maar inmiddels zijn we 2 weken verder en nog geen terug betaling....

Reputatie 7
Badge +15

@joomkes81 Wat vervelend om te lezen dat je je geld nog niet terug hebt. 

Ik controleer graag of ik hierin nog kan bemiddelen. 

Zou je daarom je forumprofiel willen invullen en hier een seintje willen geven als dit is gelukt? 

@joomkes81 Wat vervelend om te lezen dat je je geld nog niet terug hebt. 

Ik controleer graag of ik hierin nog kan bemiddelen. 

Zou je daarom je forumprofiel willen invullen en hier een seintje willen geven als dit is gelukt? 

Hier zelfde verhaal.

Ook op de mail over de voetbal tickets als ‘goedmaker’ heb ik nooit antwoord gekregen. 

Reputatie 7
Badge +15

Bedankt voor het aangeven dat het nog niet gelukt is. 

Ik heb navraag gedaan waarom dit nog niet is geregeld. 

Zodra ik meer informatie heb zal ik het hier delen.

Inmiddels heeft seaters voor 1 voucher het geld naar me over gemaakt. Beetje vreemd als je 2 vouchers hebt voor 4 kaarten en daar dan 16 euro voor hebt betaald. Aangezien ik 4 kaarten nodig had, zijn de andere 2 ook niet gebruikt....

Reputatie 7
Badge +15

@joomkes81 Dat is inderdaad een beetje vreemd. 

Ik heb je vraag bij mijn collega's neergelegd. Zodra ik terugkoppeling heb laat ik het weten!