Beantwoord

Waarom moet ik aanbiedingen zelf activeren?

  • 10 January 2022
  • 5 reacties
  • 61 keer bekeken

Onlangs een aanbod gekregen van KPN om internetsnelheid tijdelijk te verhogen en/of een extra zender te ontvangen.

  • Ik vroeg me af waarom beschikbare aanbiedingen niet automatisch aangezet worden.
    Een jaar na inschakelen wil ik nog hetzelfde abonnement en kosten (buiten standaardverhogingen) hebben als nu.
    Hogere internetsnelheid kan ik me nog voorstellen dat met beschikbare bandbreedte in buurt KPN alleen klanten wil laten inschakelen die echt willen, maar bij extra zender zie ik dat niet.
     
  • Als ik de instructies op de site volg, dan zie ik geen van de aanbiedingen staan:
    Inloggen MijnKPN > Klik op het adres van je 'Thuis' producten > Klik op 'internet’ en kies … (Op internet kan ik niet klikken. Aanzetten extra zender soortgelijk.).

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 

icon

Beste antwoord door Nick83 10 January 2022, 20:47

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Ik vroeg me af waarom beschikbare aanbiedingen niet automatisch aangezet worden.

Omdat je dergelijke acties meestal ook zelf weer uit moet zetten. Doe je dat niet, dan blijft het doorlopen en ga je er voor betalen. Dat is stiekem natuurlijk ook de bedoeling van KPN. Daarom houd KPN zulke acties. Met dat in het achterhoofd zou het onredelijk zijn als KPN dat automatisch aan zou zetten.

Reputatie 7
Badge +24

Hi @jm999, welkom hier.

Ik vroeg me af waarom beschikbare aanbiedingen niet automatisch aangezet worden.

Omdat je dergelijke acties meestal ook zelf weer uit moet zetten. Doe je dat niet, dan blijft het doorlopen en ga je er voor betalen. Dat is stiekem natuurlijk ook de bedoeling van KPN. Daarom houd KPN zulke acties. Met dat in het achterhoofd zou het onredelijk zijn als KPN dat automatisch aan zou zetten.

Dit is inderdaad juist, het zou enigszins raar zijn om iets aan te zetten zonder overleg als het weer door een klant uitgezet moet worden. Daarnaast is het ook de vraag of alle klanten zitten te wacht op een extra dienst, zoals een zenderpakket. 

Ik neem aan dat je een e-mail hebt ontvangen over een aanbieding of tijdelijk een gratis pakket? Zo ja, hou oud is dit mailtje en over welk pakket gaat het? 

Bedankt voor de info.

De mail had ik overigens 21 dec ontvangen, en ging over tijdelijke verdubbeling internetsnelheid / ESPN Compleet.

Reputatie 7
Badge +24

Duidelijk. Wil je daar nog gebruik van maken? Met de kennis van nu dat je het wel zelf weer uit moet zetten in Mijn KPN? 

Ik hoor graag van je. 

Voorlopig niet. Als ik het later toch nog wel, laat ik het weten.

En als ik dan te laat ben, heb ik pech gehad.