Vraag

Wanneer kan ik gebruik maken van het Opnemen pakket in mijn nieuwe contract?

  • 3 October 2022
  • 11 reacties
  • 87 keer bekeken

Goedeavond. Vorige week al met jullie gebeld i.v.m. het opnemenpakket wat niet aanstaat. Reden dat het nog niet actief is, is omdat het 'nieuwe' contract nog niet geactiveerd is. Blijkbaar omdat er in het 'huidige' contract een dubbele korting werd gegeven, kon ik hier niks in activeren.  Advies van medewerker was om alles om te gooien naar een nieuw contract waarin ik dan €40,- (€35 half jaar korting + €5 pakket) ging betalen met opnemenpakket i.p.v. €25,- 

Ik heb ook gelijk een mobiel abonnement afgesloten met korting, geen idee of dit ermee te maken heeft trouwens.

Lang verhaal kort. 

Ik heb nu alleen het pluspakket in mijn huidige contract. Mobiel abonnement is actief. 

Ik heb ook al een nieuw contract gemaild gekregen maar nog geen opleveringsdatum. Enig idee wanneer ik gebruik kan gaan maken van het opnemen pakket?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi @frahes

Wat een naar verhaal. Ik zie echter dat dit vandaag is doorgezet naar de afdeling Spoed & herstel, wat heel goed is. Wacht dit dus even af, als iemand het kan oplossen dan zijn zij het wel. 

Hoi Alex, bedankt voor je reply! Ik heb zelfs een sms gekregen dat jullie contact met me opnemen dus ik wacht even af.

Reputatie 7
Badge +24

Top!

@Alex_P  Ondertussen ben ik nog niet gebeld maar is het contract wel al actief? Aangezien er in de nieuwe factuur een bedrag van € 36,- wordt afgeschreven. 

Kan ik nu niet gewoon zelf het opnemen pakket activeren, het duurt wel erg lang allemaal namelijk!

Reputatie 7
Badge +24

Hi frahes, ik zie dat het opnamepakket inmiddels aanstaat. Werkt het op jouw ontvanger nog niet? 

@Alex_P  ik heb dit gisteren zelf geactiveerd en het werkt. Bedankt!

Nog een andere vraag; ik kan nergens het email adres aanpassen waar de facturen naar gestuurd worden. Dit zou het zelfde moeten zijn als mijn KPN ID emailadres. Het oude bijna komt te vervallen. Kun je me daarbij helpen?

Reputatie 7
Badge +24

Natuurlijk, ik zie nu een @upcmail.nl adres, ik neem aan dat het je @outlook.com adres moet worden? 

Nee, het @kpnmail adres a.u.b.

Reputatie 7
Badge +24

Nee, het @kpnmail adres a.u.b.

Bij deze aangepast, kan een paar dagen duren tot het volledig is verwerkt. 

Top! Bedankt voor de goeie service 👍🏻

Ik heb de mail al gehad.

Reputatie 7
Badge +24

Top! Bedankt voor de goeie service 👍🏻

Ik heb de mail al gehad.

Top! Uiteraard graag gedaan.