Beantwoord

Wanneer krijg ik mijn Philips TV als welkomst cadeau opgestuurd?

  • 11 October 2023
  • 2 reacties
  • 339 keer bekeken

Onlangs ben ik overgestapt van een andere provider naar KPN. Ik heb bij dit abonnement gekozen voor een gratis Philips TV. Ik zou een track & trace ontvangen wanneer deze geleverd zou worden. Hoelang duurt het voor het cadeau opgestuurd/geleverd wordt? Ik heb namelijk nog niets mogen ontvangen. Per 3 oktober is mijn abonnement geactiveerd. Ik hoor het graag. 

icon

Beste antwoord door Noordzee 11 October 2023, 11:39

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Jakkietakkie1978 ,

 

Pas na veertien dagen…….

 

Ik heb gekozen voor een cadeau bij mijn KPN Thuis abonnement. Wanneer ontvang ik deze?

Het welkomstcadeau wordt verzonden door Sidekix zodra jouw verbinding geactiveerd is, je modem aangesloten is en de bedenktijd van veertien dagen voorbij is. Je ontvangt daarna een e-mail met een Track & Trace. Je kunt hiermee jouw pakket volgen.

Voor vragen over de levering van het welkomstcadeau kan je terecht bij Sidekix. Zij zijn op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur bereikbaar op 088 6237 006 (lokaal tarief).

bron : 

 

Dankjewel!!