Beantwoord

Wanneer ontvang ik de kaarten voor RKC-SC Heerenveen?

  • 25 March 2024
  • 14 reacties
  • 100 keer bekeken

Goede dag ik heb bericht ontvangen dat ik de kaartjes gewonnen heb en een link voor betaling heb ik allemaal netjes gedaan maar aangezien ik nog geen voucher heb ontvangen vraag ik me nu wel af wanneer ik de tickets ontvangĀ 

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 29 March 2024, 13:11

Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Goedemorgen @Dramalady12, welkom hier op onze Community en bedankt voor je bericht :)

We zijn inmiddels een paar dagen verder, heb je nog iets gehoord? Zo niet dan moet ik je vragen om hiervoor even contact op te nemen met Seaters (de partij die dit soort zaken voor KPN regelt). Zelf heb ik hier geen zicht op dus ik kan je nier direct verder helpen. Contact opnemen met Seaters kan via het nummerĀ 088 - 623 70 06 . Mocht je daar niet doorheen komen dan even mailen (helpdesk@seaters.com).Ā  Laat je ons weten of dit goed is afgelopen?

Hoii ik heb gister gebeld naar het telefoon nummer gebeld ik heb gemaild alles nog steeds geen reactie ben al dagen mee bezigĀ 

Reputatie 7
Badge +12

Dat schiet natuurlijk niet op @Dramalady12.Ā  Zou jij voor mij je forumprofiel eens in willen vullen en kun je een seintje geven zodra je dit hebt gedaan? Dan kan ik je klantgegevens erbij pakken en vanuit daar verder kijken of ik hier nog iets voor je in kan betekenen.Ā 

Ik heb t ingevuldĀ 

Reputatie 7
Badge +12

Ik heb t ingevuldĀ 

Dankjewel @Dramalady12. Zodra ik meer weet, laat ik je dat via deze weg weten!Ā 

En weetje al wat meerĀ 

Reputatie 7
Badge +12

En weetje al wat meerĀ 

Nee, nog niet @Dramalady12. Dat zal ook op zijn vroegst morgen worden. Zodra ik meer weet, laat ik je dat via deze weg z.s.m. weten!

nou ik heb nog steeds niksĀ 

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Dramalady12Ā ,

Vaak ontvang je de tickets via Seaters pas in de laatste 24 uur voor een wedstrijd.Ā 

nou we gaan t zien vind t erg jammer dat niks optijd wordt doorgegeven .. want moet straks last minute kijken of ik ze ontvangt en plus nog Kijken voor een hotel erg jammer weerĀ 

Reputatie 7
Badge +30

@Dramalady12, ik hoor van mijn collega dat de tickets rond 11:30 vanmorgen naar je gestuurd zijn. Dus zou je inmiddels in de mail moeten hebben :)Ā 

  • Yess ik heb ze bedank super blijĀ 
Reputatie 7
Badge +28

HalloĀ @Dramalady12Ā ,

Vaak ontvang je de tickets via Seaters pas in de laatste 24 uur voor een wedstrijd.Ā 

  • Yess ik heb ze bedank super blijĀ 

Fijn dat je ze hebt ontvangen. Zoals ik al schreef, worden de kaarten meestal pas in de laatste 24 uur voor de wedstrijd verstuurd. En dat is best irritant. Want dat geeft onzekerheid.Ā 
Ā 

De wedstrijd is inmiddels gespeeld en geĆ«indigd in 1-1. Hopelijk was het een leuke avond en kun je nu in het hotel genieten van het paasontbijt.Ā 
Ā 

HalloĀ @Dramalady12Ā ,

Vaak ontvang je de tickets via Seaters pas in de laatste 24 uur voor een wedstrijd.Ā 

  • Yess ik heb ze bedank super blijĀ 

Fijn dat je ze hebt ontvangen. Zoals ik al schreef, worden de kaarten meestal pas in de laatste 24 uur voor de wedstrijd verstuurd. En dat is best irritant. Want dat geeft onzekerheid.Ā 
Ā 

De wedstrijd is inmiddels gespeeld en geĆ«indigd in 1-1. Hopelijk was het een leuke avond en kun je nu in het hotel genieten van het paasontbijt.Ā 
Ā 

Jaa dat geeft zeker onzerheid want ik moest van Enkhuizen naar Brabant is echt een eind reizen en moesten nog hotel Ens ook nog regelen hopelijk in de toekomst verander hetĀ 

Reageer