Vraag

Wanneer ontvang ik mijn Coolblue kadobon?

  • 12 June 2023
  • 7 reacties
  • 120 keer bekeken

Goedemorgen, 

Ik had ook gekozen voor de Coolblue kadobon als welkomstgeschenk. En heb na 3 weken nog niets ontvangen. Hoe komt dit dan?

Admin: afgesplitst van originele topic


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +7

is je abonnement (3 weken geleden) gestart?

Ja klopt, 24mei is het ingegaan. Dus bijna 3 weken 😉

Reputatie 7
Badge +7

dan zou ik, als je over een paar dagen nog niks hebt ontvangen, gewoon even bellen

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @Raymond Kimenai en welkom hier op ons forum :)

Wat is op dit moment de stand van zaken, de cadeaubon inmiddels mogen ontvangen?

 

dan zou ik, als je over een paar dagen nog niks hebt ontvangen, gewoon even bellen

Voor vragen over de levering van het welkomstcadeau kan je terecht bij Sidekix. Zij zijn op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur bereikbaar op 088 6237 006 (lokaal tarief).

Hoi, @JanZ_ 

Nee het is nog niet opgelost. Wel telefonisch contact gehad met klantenservice. Maar die vertelde dat ik voor korting had gekozen. Op mijn orderbevestiging staat wél degelijk Coolblue waardebon vermeld. KS vertelde mij ook dat die bonnen niet meer beschikbaar waren. Sidekix vertelt mij net dat die er wel zijn. Maar kpn geen order heeft gegeven voor de bon. Lekker gevalletje van het (modem) kastje naar de muur. 

Reputatie 7
Badge +7

heb je ergens een bevestiging van die kado bon? dat maakt de welles/nietes discussie wat makkelijker. 

En is er een financieel verschil tussen korting en kadobon? if not, waar maak je je druk om?

Reputatie 7
Badge +12

Hoi, @JanZ_ 

Nee het is nog niet opgelost. Wel telefonisch contact gehad met klantenservice. Maar die vertelde dat ik voor korting had gekozen. Op mijn orderbevestiging staat wél degelijk Coolblue waardebon vermeld. KS vertelde mij ook dat die bonnen niet meer beschikbaar waren. Sidekix vertelt mij net dat die er wel zijn. Maar kpn geen order heeft gegeven voor de bon. Lekker gevalletje van het (modem) kastje naar de muur. 

Bedankt voor de toelichting @Raymond Kimenai!

Het is inderdaad zo dat de opdrachtbevestiging leidend is. Heb je zelf nog gekeken wat hierin wordt vermeld?