Beantwoord

Weekenddeal niet zichtbaar bij afsluiten nieuw abonnement wegens verhuizing

  • 2 September 2023
  • 1 reactie
  • 121 keer bekeken

Beste heer/ mevrouw,

 

 

Wij gaan binnenkort verhuizen en moeten daarom een tv en internet abonnement afsluiten. Toevallig zag ik vandaag jullie weekendaanbieding: “ Weekend deal: nu een Philips UHD TV of Soundbar cadeau!“

Hierdoor wilde ik een tv en internet abonnement bij KPN afsluiten. Echter; via jullie website vervalt de keuze voor een soundbar als welkomstcadeau. Bij andere postcodes krijg ik de soundbar wel weer als optie. Dit vind ik vreemd, want in jullie aanbieding/ deal wordt hierover niets gezegd. Daarom heb ik gebeld met jullie. Ook hier kon de medewerker mij niet helpen zodra hij onze postcode invoerde, hiermee werd mijn vraag/ belletje afgedaan.  

Het kan aan mij liggen, maar ik snap het probleem niet. Ik wil een nieuwe klant worden die gebruik wilt maken van jullie weekenddeal. De postbezorger komt ook gewoon bij onze nieuwe woning, dus de soundbar kan gewoon alsnog mee met de rest van de bestelling.( want die kan vast en zeker bezorgt worden. Ik hoor graag of ik dit verkeerd zie! 

Dus nogmaals de vraag; kan ik bij jullie een tv en internet abonnement afsluiten met een soundbar als welkomstcadeau… gewoon zoals jullie adverteren? 

 

Ik hoor graag hoe wij dit kunnen oplossen. 

 

icon

Beste antwoord door Bram van KPN 7 September 2023, 16:39

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17

Welkom op het forum @Vis92! Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet weet waarom het na doorklikken niet mogelijk was de soundbar te bestellen. 

Wel is het zo dat je in het eerste scherm niet direct altijd de soundbar staan. Als je echter daar doorklikt kan je bij het kiezen van je pakket wel kiezen voor een soundbar. 

Op dit moment is de weekend deal niet meer geldig. Ik kan ook niet met zekerheid zeggen of de soundbar bij een nieuwe weekend deal wel weer beschikbaar wordt gesteld. 

Ik wil je aanraden in het vervolg 0800-0402 te bellen.