Beantwoord

Welkomstcadeau iPad niet ontvangen

  • 6 May 2023
  • 6 reacties
  • 134 keer bekeken


In eerste instantie heb ik een online bestelling gedaan met welkomst cadeau (iPad) waarbij ik na een bestel bevestiging heb ontvangen maar verder geen verzend bevestiging heb gekregen. Hierna gebeld met de klantenservice om te vragen hoe het zit. De bestelling was nergens te vinden…(1 maart)
Nieuwe bestelling gedaan waarbij de collega heeft aangegeven het welkomst cadeau hier aan toe te voegen (en voor het ongemak ook de korting op de eerste 6 maanden). De iPad zou na de 14 dagen bedenktijd worden toegestuurd. We zijn inmiddels bijna 2,5 maand en behoorlijk wat telefoon gesprekken en terugbel belofte verder maar nog geen welkomst cadeau.
Deze staat wel aangemeld bij de marketing afdeling van jullie maar moet blijkbaar worden vrijgeven maar niemand weet blijkbaar hoe dat moet. Ik hoop deze keer toch echt terug gebeld te worden maar dit is helaas niet meer in de lijn der verwachting van KPN.
Internet zelf werkt dan wel weer prima.

Gebeld op:

01-03-2023 (opnieuw bestelling doorgegeven) 

04-03-2023 (gebeld om te kijken of internet eerder geactiveerd kan worden, niet mogelijk)

12-03-2023 (status opvraag welkomst cadeau, 14 dagen nog niet versteken)

26-03-2023 (status opgevraagd, niet gevonden terugbelverzoek ingediend door collega cs)

30-03-2023 (status aangevraagd, aangemeld en geadviseerd Sidekickz te bellen) Sidekickz kan het niet vinden)

05-04-2023 ( niet terug gebeld dus zelf gebeld. En weer advies bellen sidekickz)

05-04-2023 ( gebeld met sidekickz bestelling aangemeld en verteld dat ze het de komende week nog verwachten te versturen)

24-04-2023 (sidekickz gebeld, bestelling ligt klaar maar moet vrijgeven worden door kpn)

24-04-2023 (klantenservice gebeld gaan er achter aan en ik zou 28-04 terug gebeld worden. Had misschien moeten vragen welk jaar)

Na een week wachten toch vandaag (07-05-2023) de telefoon opgepakt waar mij verteld wordt dat ik het aangemelde welkomst cadeau waarschijnlijk nooit ga ontvangen. 
Inmiddels 10 telefoontjes, een aantal uren en frustratie verder en terugbel beloften verder nog niks ontvangen..

 

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 12 May 2023, 11:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @DarSan, welkom hier. 

Wat een gebeuren allemaal zeg. Ik kan mij voorstellen dat je niet meer de hoop hebt. 

De iPad staat wel op de orderbevestiging? Sidekix geeft dit ook aan. Alleen moet het nog door ons vrijgegeven worden. 

Ik kijk graag eens mee aan onze kant. Kun je jouw profiel van gegevens voorzien. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt. 

Hoi Bart,

bedankt voor je reactie ik heb de gegevens ingevuld en hoor graag van je ! 

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb even gekeken. Ik zie de aanvraag voor de iPad op een ander adres dan uit jouw profiel. Alleen daar was al een abonnement. Op dat adres zie ik dat er ook een klacht was over de iPad. Daarover heb je 11-04 met mijn collega gesproken die heeft het een en ander uitgelegd. Daarin staat dat het is opgelost. Ik kan hier om die reden niets meer in betekenen. 

Hi Bart,

ook op dit adres heb ik geen welkomst cadeau ontvangen en betaal ik nu voor 2 contracten deze staan op hetzelfde mail adres en weet ik niet wie de fout heeft gemaakt om dit op het verkeerde adres te zetten. 
Luister graag het gesprek terug van 01-03-2023 (12:38)

Hierin is duidelijk te horen dat hiervoor een afspraak is gemaakt welke momenteel niet nagekomen wordt. 
 

Het feit blijft dat ik een nieuw abonnement heb afgesloten op het adres welke sidekix  in kan zien alleen blijkbaar door een medewerker verkeerd is genoteerd op het adres waar al een bestaand abonnement staat. Zelfde naam, zelfde rekeningnummer, nieuw adres en abonnement. 

Reputatie 7
Badge +20

Ik zie dat je vanochtend weer contact hebt gehad met een collega naar aanleiding van nog een klacht. Je gaat ze informatie sturen en dan zal mijn collega er weer naar kijken en contact met je opzoeken.Â