Beantwoord

Welkomstcadeau nog niet ontvangen, ook geen bericht hierover

  • 2 January 2022
  • 5 reacties
  • 167 keer bekeken

Ik heb inmiddels de monteur langs gehad. Die heeft alles netjes geïnstalleerd. Ook online is aangegeven dat nu alles netjes in orde is, echter heb ik nog niks gehoord over ons welkomstcadeau. Ik zie verschillende antwoorden van verschillende collega's van jullie op het forum, maar ik wil graag weten waar ik aan toe ben. 

icon

Beste antwoord door Noordzee 2 January 2022, 13:10

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Harveyspecter ,

De verzending vindt pas plaats na minimaal twee weken na de oplevering. Dit i.v.m. de wettelijke opzegtermijn van twee weken. 
 

Voor verdere vragen over de levering van het welkomstcadeau kun je contact opnemen met logistiek partner Sidekix. Het callcenter van Sidekix is op werkdagen van 08.00 - 21.00 en op zaterdag van 10.00 - 16.00 bereikbaar op 088 - 623 70 06 (lokaal tarief).

 

Ik denk het niet.

KPN is de verkopende partij.

jullie zorgen er zelf maar voor dat ik bericht krijg. Anders annuleer ik de hele boel weer.

ik betaal een hoop geld omdat ik verwacht dat dan ook de service goed is. Tot nu toe ben ik nog niet tevreden en twijfel ik alweer om terug te gaan naar jullie concurrent. 
 

ik hoor zsm van jullie wanneer ik mijn tv kan ontvangen.

Reputatie 5
Badge +5

Zoals vaker gemeld, dit forum is van en voor KPN klanten. Met KPN moderators om één en ander te stroomlijnen/ verder advies. 

@Noordzee is "gewoon" net als mijzelf en iedereen hier klant van KPN. Dus die geven jou, en mij, hulp en adviezen. Is geen klachtencommissie. Dan moet je toch echt ergens anders zijn. 

Zoals vermeld. 2 weken na de in gebruik name van de aansluiting wordt ie opgestuurd. Pas na die termijn bevestig je,door niet binnen die annuleringstermijn alsnog op te zeggen, het behouden van je abonnement pas.

Reputatie 7
Badge +20

Dag @Harveyspecter Welkom hier op het KPN Forum. Zoals hier al werd aangegeven; het KPN Forum is er op gericht dat onze klanten met elkaar in gesprek kunnen gaan. De mensen die hier reageren zijn, net als jij, klant van ons. Ik ben een moderator, ik werk voor KPN en begeleid de gesprekken die hier plaatsvinden. Natuurlijk wil je graag je welkomstcadeau ontvangen, maar voor specifieke informatie zul je echt even contact moeten opnemen met logistiek partner Sidekix. Zoals aangegeven handelen zij de verzending af, die twee weken na ingebruikname van je aansluiting zal plaatsvinden.