Beantwoord

Welkomstcadeau ‘Philips 43'' Ultra HD Smart TV’ werkt erg slecht

  • 12 November 2022
  • 4 reacties
  • 5122 keer bekeken

Sinds juli hebben wij als welkomskado een ‘Philips 43'' Ultra HD Smart TV’ gekregen. Maar wij merken nu sinds 2 maanden de volgende 2 dingen:

  • In standby mode hoor je onregelmatig een krakend/storend geluid.
  • Elke week loopt de tv wel een paar keer vast en moeten we alles herkoppelen om weer normaal tv te kunnen kijken.

Ik neem aan dat jullie dit net zoals ons gek vinden dat dit met een tv aan de hand is. Wat kan hieraan gedaan worden?

icon

Beste antwoord door Noordzee 12 November 2022, 17:28

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Mijn Philips uit 2013 geeft nog wel tot 3 uur na op stand-by zetten kraakjes en tikjes. Dat staat zels in de gebruikershandleiding. 

De Philips van mijn moeder, uit 2021, doet dat ook.

Niks zorgelijks in mijn ervaring. 

En eh. Loopt de tv vast of de ontvanger van kpn?

Mijn Philips uit 2013 geeft nog wel tot 3 uur na op stand-by zetten kraakjes en tikjes. Dat staat zels in de gebruikershandleiding. 

De Philips van mijn moeder, uit 2021, doet dat ook.

Niks zorgelijks in mijn ervaring. 

En eh. Loopt de tv vast of de ontvanger van kpn?


Bedankt voor je reactie Peter!


Het kraken gebeurd ook als de tv 24 uur niet is aangegaan. En daarnaast is het niet een klein kraakje maat is het echt gekraak. 
 

De tv loopt vast wij hebben verder geen ontvanger. 
 

Gr,

Herko

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @H3rko ,

Je hebt nu nog gewoon garantie. 
 

Voor vragen over de garantie van het welkomstcadeau kun je dan contact opnemen met logistiek partner Sidekix. Het callcenter van Sidekix is op werkdagen van 08.00 - 21.00 bereikbaar op 088 - 623 70 06 (lokaal tarief). Op zaterdag van 10.00 tot 16.00.

 

De tv loopt vast wij hebben verder geen ontvanger.

Met KPN TV heb je altijd 1 ontvanger. 

En de tv mag natuurlijk niet vastlopen. Doe een beroep op de garantie via de hierboven genoemde leverancier. ( dank @Noordzee . Kwam niet op die naam).