Beantwoord

Zou KPN willen stoppen met telefoontjes?

  • 15 June 2023
  • 7 reacties
  • 101 keer bekeken

Willen jullie aub kappen met bellen. Heb aangegeven dat ik wil opzeggen en er iemand over gesproken. Ook aangegeven om niet meer te bellen. Tevergeef.  ik Word overladen met telefoontjes . Erg storend 

icon

Beste antwoord door GerritS76 15 June 2023, 16:05

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Willen jullie aub kappen met bellen. Heb aangegeven dat ik wil opzeggen en er iemand over gesproken. Ook aangegeven om niet meer te bellen. Tevergeef.  ik Word overladen met telefoontjes . Erg storend 

Heb je bij je Privacy en personalisatie instellingen in Mijn KPN,  aangegeven dat je niet wilt dat KPN contact met je opneemt? Als daar overal vinkjes bij staan, dan blijven ze n.l. contact opnemen.

 

Deze instellingen staan op uit en alsnog word ik dagelijks gebeld 

Deze instellingen staan op uit en alsnog word ik dagelijks gebeld 

Zou je eens willen kijken op deze pagina of de telefoonnummers die jou bellen voor komen of in de nummerreeksen vallen die in deze lijst vermeld staan?

Het nummer is 0887751101

Het nummer is 0887751101

Wat je het beste kunt doen als een volgende keer gebeld wordt - aangezien je de instellingen allemaal nagelopen hebt in Mijn KPN. Is dat je niet langer gecontacteerd wilt worden.

Wat je ook kunt doen is hier even je gegevens invullen, mogelijk kan een moderator nog e.e.a. voor je nakijken en wijzigen zodat je niet langer benaderd wordt.

Heb al meerdere keren aangegeven dat ik niet dagelijks gebeld meer wil worden. Heb het nr nu maar geblokkeerd. Vindt het niet prettig om mijn gegevens op internet te delen. Dank voor de reactie 

Reputatie 7
Badge +15

@Gioiellaaaaaa Ik kan mij voorstellen dat je het niet prettig vind om je gegevens op internet te delen. 

De gegevens die je invult zijn alleen zichtbaar voor KPN forum moderators en niet voor andere forum gebruikers. 

Zonder je gegevens wordt het lastig om te achterhalen waarom je steeds gebeld wordt. 

In je eerste reactie geef je aan dat je gebeld hebt voor een opzegging. Het zou kunnen dat hiervoor bijvoorbeeld toch meer gegevens nodig zijn. 

Mocht je niet je forumprofiel willen invullen dan kun je ook bellen met 0800-0402. Dan kunnen mijn collega's achterhalen waarom je gebeld wordt.