Beantwoord

2 thuis abonnementen op 1 KPN ID laat verkeerde bestelstatus zien

  • 22 May 2023
  • 8 reacties
  • 47 keer bekeken

He hoi

Ik heb bij mijnkpn 2 thuis abbonementen gekoppeld

Nummer 1 voor mijn eigen adres

Nummer 2 voor mijn moeder haar adres

Dit werk heel mooi

Maar als ik op bestelstatus klik van nummer 2

Gaat hij naar de bestelstatus van nummer 1

Hij geeft dan aan dat alles geleverd en werkend is

Maar ik krijg dus geen status van nummer 2 te zien

Vr gr j.kingma

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 25 May 2023, 14:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Dit werk heel mooi

Nee, dit werkt niet. Koppel elk abonnement maar aan een apart account. Want dit levert problemen op.

Ok 

Dat is wel weer jammer,ik vond het wel handig namelijk

Ben benieuwd hoe ik dit dan weer ontkoppel🤔🤔

Reputatie 7
Badge +24

Gewoon een 2de MijnKPN account aanmaken. Daar het ene thuisabonnement aankoppelen. Dan ontkoppel het automatisch bij het eerste MijnKPN account.

Reputatie 7

Hoi @J.kingma, het is inderdaad mogelijk om 2 Thuis pakketten te koppelen aan een KPN ID. Die is het beste te gebruiken met een volledig abonnement en een e-mail only pakket. Met 2 volledige abonnementen naast elkaar weet het systeem niet welke er gekozen moet worden voor de bestelstatus, waardoor je de verkeerde te zien kreeg.

De makkelijkste manier om het los te koppelen is wat Nick al beschrijft, is het daarmee gelukt?

Gewoon een 2de MijnKPN account aanmaken. Daar het ene thuisabonnement aankoppelen. Dan ontkoppel het automatisch bij het eerste MijnKPN account.

 

He hoi

Ik zal het vanavond eens proberen

Toch wel jammer dat hij daar geen onderscheid in maakt

In principe is het niet meer dan een linkje naar de goede gegevens

Net als met onze mobiele nummers

Reputatie 7

Voor mobiele nummers is het inderdaad anders ingericht, doordat er vaak meerdere mobiele abonnementen op een adres zijn dan thuis aansluitingen is het daarbij belangrijker. In jouw geval is dat natuurlijk net wat anders nu. Is het nu gelukt door een tweede account aan te maken?

He hoi

Jazeker dit is gelukt

 

Reputatie 7

Dat is goed om te lezen @J.kingma. Als we nog iets voor je kunnen doen, dan weet je ons te vinden 🙂