Beantwoord

6 september melding dat KPN ID is gebruikt om in te loggen op een nieuw apparaat om 13:52

  • 6 September 2023
  • 12 reacties
  • 164 keer bekeken

Reputatie 3

Is het mogelijk dat ik deze mail niet elke keer krijg omdat ik alleen maar op de PC inlog en dus zeker niet op een NIEUW APPARAAT.

Als je een vraag op een forum zet krijg je regelmatig een antwoord en dan ga ik weer inloggen en hoepla, weer een irritante mail.

Het is bijna nog erger dan al die waarschuwingen die je van GOOGLE krijgt.

 

icon

Beste antwoord door PeterG 12 September 2023, 14:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Koosr1946 ,

Daar is een oplossing voor : 

De klant geeft aan dat hij “Cookies van MijnKPN en forum niet uitwist”. Wil je de klant vragen om dit ook te doen voor het domein api.kpn.com
Hiermee verwachten we dat het probleem verholpen is.

 

bron : 

 

 

Reputatie 3

Bedankt voor je snelle reactie, maar ik heb de vinkjes aangezet in FireFox, maar nu ik net weer in moet loggen, gelijk weer een mail.

Ik had de browser wel uitgezet naar de wijzigingen

Reputatie 7
Badge +28

OK typisch. Ik tag hierbij @joop2011 . Hij is ervaringsdeskundige. 

Reputatie 3

ik had dat ook allemaal al eens gelezen, maar mijn bescheiden mening is dat KPN zelf niet op dit forum kijkt.

Ik kan me toch niet indenken dat ik momenteel de enige ben die dit irritant vindt

Reputatie 7
Badge +20

@Koosr1946 

Een moderater kijkt naar alle topics en reacties.

 

Ik had dit probleem ook en dat opgelost (meet hulp van😊), zie deze link.

 

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @Koosr1946 en welkom hier op ons forum :)

ik had dat ook allemaal al eens gelezen, maar mijn bescheiden mening is dat KPN zelf niet op dit forum kijkt.

Ik kan me toch niet indenken dat ik momenteel de enige ben die dit irritant vindt

In dit geval klopt je bescheiden mening niet. Wij zijn (uiteraard) heel erg actief op dit forum en lezen alle topics en reacties!

 

@Koosr1946

Een moderater kijkt naar alle topics en reacties.

 

Ik had dit probleem ook en dat opgelost (meet hulp van😊), zie deze link.

 

Is het behulp van deze informatie nog wel gelukt?

Reputatie 3

Hallo Joop, ik heb het geprobeerd, maar ik kwam er niet uit, dus er is niets opgelost.

Misschien eens uitleggen in Jip en Janneke taal zodat een eenvoudig iemand het ook kan snappen

Reputatie 7
Badge +20

Hallo Joop, ik heb het geprobeerd, maar ik kwam er niet uit, dus er is niets opgelost.

Misschien eens uitleggen in Jip en Janneke taal zodat een eenvoudig iemand het ook kan snappen

 

Misschien helpt deze link.

 

Wat te doen:

Hi @joop2011! Het heeft even geduurd, maar ik heb terugkoppeling! ✨ Mijn collega gaf het volgende aan:

 

De klant geeft aan dat hij “Cookies van MijnKPN en forum niet uitwist”. Wil je de klant vragen om dit ook te doen voor het domein api.kpn.com
Hiermee verwachten we dat het probleem verholpen is.

 


Nu hoop ik dat dit ook echt zo is. Laat je het weten? Ik ben hard aan het duimen.

Reputatie 3

Ik heb geen idee waar ik dit moet vinden, ik gebruik Firefox

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen idee waar ik dit moet vinden, ik gebruik Firefox

 

Ik gebruik The Edge van Microsoft.

 

Maar in Firefox zal ook wel een instellingen zijn om cookies in te stellen en toe te staan denk ik.

Dit vond ik via Google:

Mozilla FirefoxSelecteer het tabblad Privacy. Selecteer in de vervolgkeuzelijst Firefox zal de optie Aangepaste instellingen gebruiken voor geschiedenis. Schakel het selectievakje Cookies van websites accepteren in. Schakel het selectievakje Cookies van derden accepteren in en klik op OK.

In Firefox

Instellingen - privacy & Beveiliging - iets scrollen voor Cookies & websitegegevens. Daar op de button Uitzonderingen beheren klikken.

api.kpn.com intypen en “toestaan”.

Reputatie 3

Ik heb dit gedaan, alleen na het weer opstarten van Firefox is het weer weg.

Ik blijf het een vreselijk minpunt van KPN vinden dat ze dit niet op kunnen/willen lossen.

Bij het afsluiten van Firefox wordt alles bij mij verwijderd en daar zal het ook wel aan liggen en ik ga dat ook niet veranderen.

Voor mijn veiligheid hoeven ze het niet te doen, ik gebruik al 10 jaar, misschien al wel langer, het zelfde wachtwoord.

Dan ook nog de toevoeging “op een nieuw apparaat”, het is gewoon van de ZOTTE.