Beantwoord

Aansluit adres wijzigen in MijnKPN is een drama

  • 3 June 2022
  • 5 reacties
  • 995 keer bekeken

Goedenavond,

Ik word zo langzamerhand een beetje moedeloos van (mijn)KPN(verlengshop). Ik ben nu al 10 jaar lid van KPN. Nooit gezeur nooit problemen. Ik wil graag mijn abonnement verlengen. Dit kan al een paar maanden. Nu doorloop ik het hele proces zoals ik dat al 5x gedaan heb. Verlengshop, naar bestellen. Daar valt het mij op dat mijn aansluit adres een ander adres is dan het adres waar ik woon. Dit kan je in dat scherm ook niet aanpassen en om te voorkomen dat de nieuwe telefoon naar een ander adres gestuurd wordt (klopt het dat ik niet kan aangeven dat deze naar een KPN winkel opgestuurd wordt?) pas ik dat netjes aan in Mijn KPN. Nou helpt het al niet mee dat jullie al 3 verschillende schermen/opties hebben om verhuizingen/adres te wijzigen (en ik wil geen verhuizing doorgeven, het gaat alleen om een mobiel nummer dus een simpele adres wijziging zoals dat bij een bankrekening ook werkt). Na 20 verificatie codes via de SMS, 5x opnieuw inloggen in de app en browser blijft in de verlengshop mijn aansluitadres staan? Dit terwijl in mijn KPN alles gewoon goed staat?

Wat moet iemand nog méér doen om een aansluitadres te wijzigen? Ik hoor graag of er mensen zijn met de cruciale tip want ik kan het online nergens vinden. Ik heb alles nu al tig keer bevestigd. Als dat zo moeilijk blijkt te zijn dan cancel ik alles en stap ik over naar een provider waar ik 'opnieuw’ kan beginnen.


Groet,

DK

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 7 June 2022, 08:23

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Badge +19

Dit is echt een geval waar je een moderater voor nodig hebt. Die gaat ook reageren.  Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze voor je aan de slag.  De wachttijd is een dag of twee. 

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @DKroon, bedankt voor je bericht.

Technisch gezien is het wijzigen van jouw adres voor Mobiel ook een verhuizing. Om jouw adres te wijzigen:

  1. Open de MijnKPN app.
  2. Kies onder ‘Mobiel’ voor ‘Meer opties bekijken'.
  3. Scroll naar onderen en kies ‘Persoons- en betaalgegevens’.
  4. Klik op ‘Verhuizing doorgeven’. Er opent een nieuw scherm.
  5. Onder ‘Ik heb alleen een mobiel abonnement’ klik je op ‘adres wijzigen’.
  6. Je wordt nu gebracht naar de browserversie van MijnKPN.
  7. Ga naar ‘Producten’.
  8. Selecteer het mobiele nummer.
  9. Ga naar ‘Persoons- en betaalgegevens’.
  10. Pas hier het adres onder ‘Persoonsgegevens’ aan. Dit is het registratie adres.
  11. Pas eventueel het factuuradres aan onder ‘Betalingsgegevens’. Dit adres is belangrijk voor KPN Compleet en Husselvoordelen.

 

Je kunt ook de MijnKPN app overslaan en direct naar de Persoons- en betaalgegevens in de browserversie van MijnKPN gaan.

Je krijgt een bevestiging van de wijziging. Daarna kan je via de Verlengshop een nieuw toestel uitkiezen.

 

Lukt dit nou niet? Bel ons dan op 0800 0402. Dan helpen we jou bij het wijzigen van jouw adres. We kunnen je ook direct helpen bij het verlengen van jouw abonnement.

Ik wil jullie laten weten dat hetgeen DKroon beschrijft helaas nog steeds het geval is. Nieuwe adres in MijnKPN gezet. Bevestiging ontvangen via email. Bij verlenging met nieuw toestel staat het aansluitadres nog steeds op mijn oude adres. Inderdaad om moedeloos van te worden. Bellen naar 0800 nummer vanaf vakantieadres niet mogelijk dus….

@Jackie6 U kunt bellen met de klantenservice vanuit het buitenland via nummer +31612001200, dit is echter geen gratis nummer.

Dank @HansaanZet voor je tip. Gebeld maar krijg een belcomputer waar ik niet verder doorheen kom en de verbinding automatisch wordt verbroken nadat ik heb aangegeven dat ik mijn adres voor mobiel wil wijzigen. Heb link via sms ontvangen die verwijst naar MijnKPN waar mijn nieuwe adres dus al goed staat.

Je vraagt je af wat hier misgaat. KPN kent mijn nieuwe adres maar niet als ik wil verlengen…