Beantwoord

Aansluitdatum in app per ongeluk verplaatst naar een later moment

  • 28 June 2023
  • 4 reacties
  • 42 keer bekeken

Hallo, ik ben overgestapt van Ziggo en Vodafone naar kpn, voor zowel simonly als internet thuis(glasvezel). De aanvangsdatum van internet thuis zou maandag 3 juli zijn, in de kpn app heb ik de aansluitdatum per ongeluk verplaatst omdat ik wilde zien of het eerder kon. Nu staat de aansluitdatum op 31 juli en ik krijg het niet meer terug. Kan mijn aansluitdatum weer vanaf 3 juli in gaan en hoe regel ik dit? En hoe zit het met mobiel?

icon

Beste antwoord door Melvin075 30 June 2023, 15:52

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Doe morgen even een belletje naar 0800-0402

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Melvin075, welkom hier. 

Wat balen dat je de datum per ongeluk hebt aangepast. Heb je hierover al contact gehad? Dat is wel de snelste manier. 

Zo niet, dan hoor ik graag van je als je jouw profiel van gegevens hebt voorzien. Dan duik ik er eens in. 

Hi,

 

Ondertussen heb ik telefonisch contact gehad en heb ik begrepen dat de datum niet meer terug verschoven kan worden naar 3 juli startdatum. Bedankt alsnog voor de reacties. 

Reputatie 7
Badge +20

Dat is wel balen. :( Maar als je gebruik hebt gemaakt van de overstapservice dan kom je niet zonder diensten te zitten. Wij zeggen de oude provider pas op als de diensten bij ons werken.Â