Beantwoord

Aansluiten glasvezel duurt langer dan verwacht en kan pakket daardoor niet wijzigen

  • 29 October 2022
  • 8 reacties
  • 46 keer bekeken

Reputatie 1

U krijgt 15 okt krijgt u glasvezel aansluiting, mooi...dus abonnement gewijzigd.

Uitvoeder neemt contact……..niet dus.

Zaterdag 29 okt komt de monteur alles aansluiten...niet dus.

Nu kijk ik vandaag weer eens op de site….verwachte aansluit datum medio febr 2023

Ik kan nu niet mijn abonnement wijzigen…..

Blijft vreeemd

icon

Beste antwoord door Anonymous 29 October 2022, 17:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Badge +19

Waarom heeft u het abonnement gewijzigd?

Reputatie 1

Van koper naar glasvezel en de snelheid verhoogd….

Waarom heeft u het abonnement gewijzigd?

Inderdaad @Ruudzuid , waarom, dat is helemaal niet nodig.

 

Reputatie 1

Aansluiting is nu medio april/mei 2023

 

Badge +19

Ga er maar vanuit dat die maanden ook niet gehaald worden.  Er is een groot tekort aan mensen. Ook bij kpnnetwerk en de uitvoerende uitvoerders. 

Reputatie 1

Alle wijzigingen resulteren in verandering in je abonnement...en zolang je iets wijzigt en kpn heeft deze niet door gevoerd kan ik niks meer wijzigen...

Hallo @Ruudzuid wat bij mij geholpen heeft de aanvraag glasvezel annuleren, je wijziging(en) doorvoeren en als dat klaar is opnieuw glasvezel aanvraag activeren.

 

Badge +19

Tip; ga pas wat veranderen als je glasvezel een maand probleemloos werkt. Dan gaat het allemaal automatisch en veel sneller.