Kan mijn abonnement goedkoper

  • 22 May 2020
  • 4 reacties
  • 282 keer bekeken

Goedenmiddag 

Ben klant en zou dat best willen blijven , gezien alles goed werkt 

Maar jullie zijn relatief wel duurder als andere

Hoe kan het zijn als ik nu bij kpn zou opzeggen 

en me opnieuw aanmeld met een nieuw abonnement  , dat ik dan goedkoper  uit ben dan nu ?

kunnen jullie bestaande klanten dan niet beter korting geven 

hoor het graag mvg Herb Klein 

 

 

Admin: titel aangepast i.v.m. volledigheid


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

en me opnieuw aanmeld met een nieuw abonnement  , dat ik dan goedkoper  uit ben dan nu ?

Dan moet je minimaal 6 maanden die dienst(en) niet bij KPN afnemen.

 

kunnen jullie bestaande klanten dan niet beter korting geven

Dan worden de abonnementen véél duurder. Want dat moet toch betaald worden. Nu ben je gemiddeld goedkoper (!) uit dan wanneer je elk jaar bv weer 3 maanden korting zou krijgen.
Geen enkele provider geeft bestaande klanten dit tijdens de looptijd. Alleen als lokkertje voor nieuwe klanten.
Er zijn consumenten die voor de korting ieder jaar switchen van provider.

En het is maar relatief. Met hetzelfde (qua zenderaanbod) ben ik bij Ziggo zelfs een paar euro duurder uit en moet ik zelfs nog een paar zenders missen. Om nog maar niet te spreken van de zenders die Ziggo niet in HD heeft.

Was niet de bedoeling dat ik in dit forum kwam 

wilde een kom medewerker een vraag stellen 

hoe kan ik het forum weer verwijderen 

Help 

alvast bedAnkt Herb

Tel. KPN klantenservice: 0800-0402

Reputatie 7

Hoi @Herb1959, welkom bij ons op het forum. Wij medewerkers zijn hier ook hoor, je kunt je vragen ook altijd hier stellen als je wilt. Is het inmiddels gelukt met de antwoorden van Peter of de telefonische collega's?