Beantwoord

Abbonement aanpassen lukt niet via MijnKPN

  • 19 March 2024
  • 4 reacties
  • 56 keer bekeken

Hallo,

Ik wil graag mijn abbonement wijzigen maar dit lukt niet in de kpn app. Ook op andere apparaten lukt het niet, en het is nu al maanden zo. Ik word steeds uitgelogd.

Ik zie wel dat mijn abbonement tot 2018 was.

Maar dit klopt natuurlijk niet.

Waarschijnlijk dat ik daarom mijn abbonement niet kan wijzigen, en steeds word uitgelogd.

Hoe kan ik dit oplossen?

Gr. Leandra

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 21 March 2024, 08:40

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Dit is soms een bug met de website, de enige manier om iets aan te passen is via de klantenservice telefonisch. 
 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Leamtjuh, welkom op onze community!
Als het niet via je MijnKPN lukt kun je zoals Bart hierboven noemt het beste even bellen met 0800-0402

Ik heb gebeld.

Blijkt dat komt omdat ik volgends het systeem nog onder bewind sta.

Maar ik sta al sinds september niet meer onder bewind.

Mijn oude bewindvoerder kan ik niet meer bereiken, dus ze kunnen niet doorgeven aan KPN dat de bewind is opgeheven.

Nu heb ik zelf de beschikking van einde bewind doorgestuurd naar KPN, maar de medewerker van KPN zei dat ik waarschijnlijk geen reactie krijg…

Dus hoe moet ik dit oplossen?

 

 

Reputatie 7
Badge +20

Het is de bedoeling dat de bewindvoering het zelf doorgeeft via deze pagina. Hoe dat werkt als je geen contact meer kunt krijgen met de bewindvoering weet ik niet precies.

Reageer