Vraag

Abonnement aanpassen via MijnKPN werkt niet, kom steeds weer op inlogscherm

  • 23 November 2022
  • 5 reacties
  • 57 keer bekeken

Goedemorgen,

Zou graag mijn KPN abonnement willen aanpassen en zenderpakketten willen wijzigen, maar als ik inlog en druk ergens op om aan te passen kom ik elke keer in het beginscherm van kpn.com terecht. Dit gebeurt zowel via inloggen op computer als in de app.. Kan daardoor niets aanpassen

 

Graag z.s.m. reactie en oplossing.

 

Met vriendelijke groet,

Daphne


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Is er iemand die kan helpen? 
wederom geprobeerd om abonnement aan te passen, maar probleem doet zich nog voor.

 

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @Har-K en welkom hier op ons forum!

Leuk om te zien dat je ons via deze we hebt gevonden en hier je vraag stelt. Ik neem aan dat dit probleem nu nog steeds speelt? Je geeft aan dat het via zowel de computer als de app niet lukt; welke browser gebruik je op je computer? Kun je voor de zekerheid (mocht je dat nog niet hebben gedaan) eens kijken of je in Chrome dezelfde melding te zien krijgt? En zou je ook meteen je forumprofiel in willen en kun je een seintje geven zodra je dat hebt gedaan? Dan kan ik ook vanaf deze kant eens mee gaan kijken!

Hoi @Har-K en welkom hier op ons forum!

Leuk om te zien dat je ons via deze we hebt gevonden en hier je vraag stelt. Ik neem aan dat dit probleem nu nog steeds speelt? Je geeft aan dat het via zowel de computer als de app niet lukt; welke browser gebruik je op je computer? Kun je voor de zekerheid (mocht je dat nog niet hebben gedaan) eens kijken of je in Chrome dezelfde melding te zien krijgt? En zou je ook meteen je forumprofiel in willen en kun je een seintje geven zodra je dat hebt gedaan? Dan kan ik ook vanaf deze kant eens mee gaan kijken!


Het probleem is er inderdaad nog steeds.
Heb alle mogelijke browsers geprobeerd, maar zonder enig resultaat.

Forumprofiel is aangevuld of moet er nog meer aan toegevoegd worden?

Weer geprobeerd, maar werkt nog steeds niet

Reputatie 7
Badge +12

Weer geprobeerd, maar werkt nog steeds niet

Mijn vermoeden is dat te maken heeft met een contractovername @Har-K

Ik zie dat je gister contact hebt gehad met een collega hierover maar dat dit niet schikte en er op een later tijdstip nogmaals contact met je wordt opgenomen. Herken jij dit?