Vraag

Abonnement activatie melding als ik mail wil aanmaken en KPN Veilig wil activeren

  • 27 June 2022
  • 7 reacties
  • 46 keer bekeken

Reputatie 1

Enige dagen geleden naar KPN overgestapt, wil nu een mail aanmaken en de 2 gratis antivirus activeren, maar er komt steeds de vraag dat ik mijn abonnement moet activeren in MijnKPN. Ik zie het wel staan in het overzicht. als ik een mail wil toevoegen of maken steeds dezelfde melding. Er staat 3 dagen wachttijd voor de activatie. Die zijn al verstreken.

Doe ik iets niet goed?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Hallo @Richard F ,welkom bijhet KPN-forum.

Heb je al wel een KPN-ID aangemaakt en daar je abonnement aan gekoppeld?

Zo ja, het duurt een aantal werkdagen voordat je van de door jou gevraagde voorzieningen gebruik kunt maken. Dat heeft te maken met het afronden van technische en administratieve zaken aangaande jouw abo door KPN. Als dat allemaal rond is zie je dat terug in MijnKPN en kun je zelf van alles aanmaken en aanpassen.

Succes.

 

Reputatie 1

Hi Jan,

ID had ik aangemaakt en gekoppeld. Het is dus even wachten nog. Had het weekend ook meegeteld als wachtdagen.

Dank voor je reactie.

Richard

Graag gedaan.

 

Reputatie 7
Badge +24

Hi Richard, welkom hier als nieuwe klant. 🙂

Is je abonnement ook al actief? Dus kun je al gebruik maken van internet? 

Reputatie 7
Badge +24

@Richard F Ik heb helaas niets meer van je gehoord. Laat me weten of ik nog iets voor je kan doen. 

Reputatie 1

Hi Alex, sorry dat ik niet gereageerd heb.

Alles is in orde.

mvg

Richard

Reputatie 7
Badge +24

Hi Alex, sorry dat ik niet gereageerd heb.

Alles is in orde.

mvg

Richard

Top!