Beantwoord

Abonnement ineens van KPN ID ontkoppeld

  • 10 August 2021
  • 6 reacties
  • 194 keer bekeken

Beste mensen, ik heb hetzelfde verschijnsel…..ik heb twee mobieltjes op mijn ID. Dat gaat tijden goed en dan opeens zijn we hocus pocus ontkoppeld. De andere mobiele gebruiker is zich ook van geen kwaad bewust, doet niets bijzonders, heeft geen eigen ID, zoals hierboven als probleem is ge-analyseerd….

Akelig vind ik ook dat ik bij kpn niemand aan de telefoon krijg na een lang, veelbelovend keuze-menu, maar dat is weer een ander topic.

Weet iemand raad? Dank!

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 11 August 2021, 15:59

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @IkbenMir, welkom op ons forum!
Wat ik hier vaak voorbij zie komen is dat een abonnement onkoppeld word omdat hij aan een ander KPN ID gekoppeld wordt.
Je schrijft dat de andere gebruiker geen eigen KPN ID heeft, gebruiken jullie dan dezelfde?
Ik kan abonnementen niet overzetten maar kijk graag even met je mee! Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Reputatie 7
Badge +20

@IkbenMir Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je een oplossing gevonden hebt. Anders hoor ik het graag!

Hoi Thomas, sorry voor mijn trage reactie! Ik probeerde naar mijn profiel te gaan zoals je voorstelde, maar krijg daar ten antwoord dat ik er (nog) geen toegang tot heb….dus daar strand ik al. ondertussen is mijn vermoeden dat het toch wel iets te maken heeft met het gezamenlijke gebruik met de andere gebruiker, onder ditzelfde kpn-id.

De link naar je profiel, die Thomas geeft, werkt gewoon. Ik vermoed dat je op dat moment niet ingelogd was. Bovenstaande bericht is geplaatst, dus op dat moment was (ben) je wel ingelogd.

Dus vul je je profiel even in opdat Thomas je verder kan helpen?

Reputatie 7
Badge +20

@IkbenMir je kunt hierover ook met ons bellen op 0800-0402 of chatten via www.kpn.com/service als dat makkelijker is. Ik zie helaas nog geen gegevens in je profiel. 
Mocht je de gegevens toch kunnen invullen kijk ik natuurlijk graag even mee, laat het me dan vooral weten!

Beste Thomas, dan ga ik bellen, want dat vind ik het prettigst. Dank voor je hulp!