Beantwoord

Abonnement koppelen aan MijnKPN koppelt het los bij de MijnKPN van mijn man

  • 29 November 2021
  • 4 reacties
  • 59 keer bekeken

Kunnen zowel mijn man als ik tegelijk alle abonnementen koppelen in mijnkpn. Als hij alles invult krijg ik mail dat ik ben intkoppeld. Vul ik alles in wordt hij ontkoppeld mobiel. Het zou balen zijn als we kortingen van kpn compleet mislopen hierdoor. Wat is de oplossing?

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 30 November 2021, 17:05

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Volgens mij loopt u hier geen korting door mis. Maar waarom gebruikt u niet beide hetzelfde KPN id?

We dachten dat het aan adres gekoppeld was en daarom onder eigen id (email + wachtwoord) toegankelijk was op ieder eigen mobiel.

Ik begrijp dat het ideale is als we inloggen met 1 email en 1 wachtwoord en dus nu 1 kpn id moeten verwijderen?

Reputatie 7
Badge +24

Het moet niet, maar het is een mogelijkheid. 

Reputatie 7
Badge +19

Goedemiddag @Cov83, voor de voordelen van KPN Compleet/KPN Hussel is het niet noodzakelijk dat alle abonnementen aan hetzelfde KPN ID gekoppeld zijn. Iedereen met een eigen abonnement kan een eigen KPN ID gebruiken voor zijn of haar abonnement. Het enige waar je rekening mee dient te houden is dat een abonnement niet aan twee KPN ID's gekoppeld kan zijn. Je kunt het slechts koppelen aan 1 KPN ID tegelijkertijd. 

Wil je alles bij elkaar houden, dan zal je de inloggegevens moeten delen onderling.Â