Beantwoord

abonnement koppelen in mijn KPN lukt niet

  • 25 March 2021
  • 5 reacties
  • 873 keer bekeken

Ik probeer een abonnement  dat afgesloten is voor een andere adres te koppelen in mijnKPN en krijg de volgende melding:

“We herkennen dit abonnement niet. Controleer uw gegevens.”

Mogelijke oorzaak; dit adres heeft een toevoeging welke ik niet in het adres veld kwijt kan op de zelfde manier als weergegeven in het contract.

 

icon

Beste antwoord door Rick 30 March 2021, 13:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 2
Badge +1

@Marco_B Welkom op het KPN Forum.
Ik begrijp dat je een thuispakket aan een MijnKPN omgeving wenst te koppelen. Ben je op het moment dat je het adres probeert te koppelen ook op dat adres? Ik vraag dit omdat bij het koppelen van een Internet (&iTV) abonnement aan de MijnKPN omgeving je op dat moment ook verbonden moet zijn met het internetabonnement dat je wilt koppelen. Zou je dit willen proberen en laten weten of het koppelen nu wel lukt?

ik ben op dit moment op de lokatie waar het abonnement op lopt dat ik mijn KPN wil koppelen, ik rijg de melding dat ik niet verbonden ben met de internet aansluiting terwijl dot wel degelijk het geval is (dit bericht is vanaf deze lokatie via internet verstuurd). Voor de duidelijkheid het betreft een Hussel Internet 50 Mbit/s met daarbij de producten Sneller Internet Buitengebied + KPN veilig.

 

Reputatie 2
Badge +1

Vreemd dat je deze melding krijgt, dan kun je via deze weg de koppeling inderdaad niet afronden. Wat je nog kunt doen is doen alsof je bij het koppelen niet op de locatie bent. Dan worden er wat aanvullende gegevens gevraagd om alsnog het abonnement aan je bestaande KPN ID te koppelen. Waar je wel rekening mee moet houden is dat er aan een MijnKPN omgeving maximaal 2 vaste pakketten (thuispakketten) en maximaal 5 mobiele abonnementen gekoppeld kunnen worden. Ook kunnen zakelijke abonnementen niet  gekoppeld worden een een privé KPN ID,

Mocht het met deze instructie en rekening houdend met de genoemde voorwaarden nog steeds niet lukken, Wil ik je vragen om je profiel verder in te vullen via https://forum.kpn.com/settings/profile zodat ik bij de abonnementsgegevens kan om te zien of ik een oorzaak kan achterhalen. Zou je mij kunnen berichten als je zover bent?

Rick,

Ik heb mijn profiel gegevens ingevuld, het koppelen van de abonnement gegevens middels jouw voorstel lukt niet, dat had ik n.l. al eens geprobeerd. Voor alle duidelijkheid, ik probeer dus een 2e abonnement, welk afgesloten is voor een andere lokatie te koppelen aan de bestaande mijnKPN. De gegevens van het 2e abonnement staan in mijn persoonlijke opmerkingen. 

Het uiteindelijke doel wat ik wil bereiken met deze hele exercitie is dat ik het 2e abonnement, dat nu maandelijks opzegbaar is, verander in een abonnement voor een jaar.

Marco

Reputatie 2
Badge +1

@Marco_B Dankjewel voor het invullen van de gegevens. Als ik het zo zie wijkt de informatie voor het andere adres af van hetgeen je in je profiel hebt vermeld. Ik stuur je even een persoonlijk bericht omdat ik hier geen persoons- of abonnementsgegevens mag delen. Met betrekking tot het aanpassen van het abonnement van een maand naar een jaar dan zou je ook 0800-0402 kunnen bellen of via de site een chat kunnen openen om het via die weg te regelen.