Beantwoord

Abonnement koppelen in MijnKPN lukt niet

  • 16 October 2023
  • 1 reactie
  • 69 keer bekeken

Goedeavond,

 

Ik zou graag de facturen willen bekijken van mijn abonnement voor mijn boekhouding.

Alleen kan ik ze helaas niet bekijken, er word gezegt dat ik een '’product'’ (Abbonnement) moet koppelen aan mijn account alleen als ik mijn telefoonnummer invoer word die niet herkent.

 

Ik heb toen der tijd mijn nummer behouden bij de overstap.

 

Hoor graag hoe ik dit oplos.

 

Mvg

icon

Beste antwoord door Liesbeth van KPN 18 October 2023, 14:34

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 5
Badge +8

Hallo @kane123  en welkom op het forum! 

Is het inmiddels gelukt? Anders kijk ik graag met je mee waar het verkeerd gaat. Wil je daarvoor je profiel invullen en hier weer een berichtje plaatsen, dan kom ik bij je terug. En klopt het dat het om het mobiele abonnement gaat waarvan je de facturen wil bekijken, is dit abonnement al/nog actief? Ik hoor graag van je.