Beantwoord

Abonnement koppelen in MijnKPN lukt niet

  • 4 May 2024
  • 2 reacties
  • 32 keer bekeken

Sinds gisteren heb ik Internet+TV en werkt alles prima. 
Ik wil graag een e-mailadres aanmaken en daarvoor moet ik eerst het abonnement koppelen aan mijn KPN ID. Dit heb ik gedaan, maar het abonnement komt er niet bij te staan, waardoor ik het e-mailadres niet kan aanmaken.
Ik heb gelezen op het forum dat er meer mensen hier problemen mee hadden. 
Het koppelen lijkt dus niet gelukt te zijn en dit staat toch los van “Uiterlijk 3 dagen na activatie van uw abonnement kunt u inloggen voor "KPN Mail" met uw KPN ID.”
Heeft iemand een suggestie?

icon

Beste antwoord door N.N. 4 May 2024, 12:22

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +11

MijnKPN is de laatsre schakel waar alle abo-gegevens in  komen te staan @H. van Dijke .

Het KPN-systeem heeft die administratieve geautomatiseerde processen waarschijnlijk nog niet rond, gewoon na het weekeinde nog eens proberen.

 

 

Ik heb nu een e-mailadres kunnen aanmaken...

Reageer