Beantwoord

Abonnement koppelen mijnKPN lukt niet

  • 2 March 2021
  • 2 reacties
  • 195 keer bekeken

Via mijn KPN wil ik inloggen en ik moet daarbij eerst mijn abonnement koppelen. Hierbij wordt steeds gezegd dat mijn abonnement niet herkend wordt?? Hoe kan ik op een fatsoenlijke manier inloggen? Ik wil graag bij mijn gebruik gegevens kunnen, dit kon eerder altijd bij Telfort.

In afwachting op uw reactie!

icon

Beste antwoord door Lisa 3 March 2021, 18:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hey @joanne2! Ik neem aan dat je je mobiele abonnement wilt koppelen? Ontvang je wel de verificatiecode die je nodig hebt om de koppeling te voltooien? 
 

Het is gelukt Lisa. Het ging om mijn internet/tv abonnement. Bedankt voor je bericht.