Beantwoord

Abonnement niet gekoppeld aan MijnKPN, verbruik niet in te zien

  • 21 July 2021
  • 3 reacties
  • 20 keer bekeken

Beste, ik heb een KPN mobiel abonnement, ik wkrijg een SMS dat ik 50% van mijn capaciteit verbruikt heb. Ik wil mijn gebruik op mijnkpm.com kunnen inzien, dit lijkt niet gekoppeld.

 

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 22 July 2021, 08:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Eric001, welkom op ons forum!
Had je je mobiel abonnement al wel gekoppeld aan je je KPN ID via de MijnKPN website?

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat het gelukt is. Anders hoor ik het graag!

Beste Thomas,

 

Het is inderdaad gelukt, Bedankt voor de moeite.

 

Groet,

 

Eric Van Leeuwarden.