Beantwoord

Abonnement wijzigen via mijn KPN werkt niet

  • 6 June 2021
  • 5 reacties
  • 108 keer bekeken

Abonnement wijzigen via mijn KPN werkt niet

Als ik op abonnement wijzigen klik krijg ik een leeg  tabblad te zien, zie hieronder

 

Hoe kan ik dit oplossen?

 

Met vriendelijke groet 

J Schellingerhout 

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 7 June 2021, 20:12

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Jansch123, dit issue is vaak tijdelijk van aard. Kun je het nog eens proberen? 
Als het nog steeds niet werkt, kun je dan ook eens een andere browser proberen of onze MijnKPN app als je die hebt?
Als ook dát niet werkt, kun je dan via MijnKPN je producten eens ontkoppelen en opnieuw koppelen?

Je kunt hiervoor ook met ons chatten via www.kpn.com/service of te bellen met 0800-0402. Mijn collega's daar kunnen je ook helpen met wijzigingen!

Alles (andere browser, kpnapp, ontkoppelen) geprobeerd. Nog steeds geen resultaat helaas……

Reputatie 7
Badge +20

Dat is wel merkwaardig, ik zie vanaf hier zo snel ook geen duidelijke oorzaak. In dit geval zou ik je willen adviseren dan even met ons te chatten via www.kpn.com/service of te bellen met 0800-0402. Mijn collega's daar kunnen je ook helpen met wijzigingen!

In de kpnapp staat mijn einddatum abonnement op 20 oktober 2020

Heeft mijn probleem daar mee te maken?

Reputatie 7
Badge +20

Nee gelukkig niet :slight_smile:, dat was de einddatum van je jaarcontract