Beantwoord

Abonnement wijzigen via MijnKPN lukt niet

  • 22 March 2023
  • 2 reacties
  • 69 keer bekeken

Ook ik kan mijn abonnement niet inzien of wijzigen. De app gooit mij steeds terug naar het inlog scherm. Ik wil mij oriënteren of ons abonnement nog passend is bij onze behoefte wat betreft internet en tv, daar ons contract al in 2017 is afgelopen. 😅

 

Admin: Afgesplitst en eigen topic aangemaakt

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 24 March 2023, 18:29

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Ha @JManders, wat gek :-(. Het klopt dat je niet kunt wijzigen: dat kan alleen telefonisch (via 0800-0402) als je zo'n oud abonnement hebt. Dan nemen we met je door wat het beste bij je past en kunnen dat direct wijzigen. Je zou 'm wel in moeten kunnen zien.. Ik kan in ieder geval, als ik klik op ‘aanpassen’ wel zien wat ik nu heb (Alles-in-1 Standaard). Je kunt onder ‘profiel’, ‘instellingen’ zien welke versie je hebt. Is dat de laatste? (v6.12.0 voor Android). 

Heb vandaag telefonisch contact gehad. Bedankt voor de reactie.