Beantwoord

Abonnement wijzigen via MijnKPN lukt niet, omdat er een wijzigingsverzoek in behandeling is

  • 6 July 2022
  • 8 reacties
  • 111 keer bekeken

Hallo, ik wil een ander abonnement, maar er staat:U kunt uw abonnement niet wijzigen, omdat een wijziging naar ander product niet is toegestaan of omdat er een wijzigingsverzoek in behandeling is.

icon

Beste antwoord door Anonymous 6 July 2022, 18:16

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Hallo @RFRF KPN verwerkt maar 1 wijziging tegelijk, dus als je nog een wijziging hebt lopen moet die eerst afgerond zijn.

Ook kan het zijn dat je huidige pakket (nog) geen wijziging(en) toestaat.

Bij twijfel even bellen met 0800 0402.

 

Reputatie 7
Badge +30

Beste @RFRF, welkom! Het klopt helemaal wat JanD zegt: ben jij daar ook mee geholpen? Mochten we nog iets voor je kunnen doen, laat het gerust weten. 

Reputatie 7
Badge +10

En het kan ook zo zijn dat KPN voor jou een migratie van koper naar glas heeft ingelegd waardoor je nu even niks kan wijzigen...

En dat is dus ook een wijziging @RFRF 

Ik heb hetzelfde probleem (zie bijlage) ik heb echter geen andere wijziging aangevraagd, dus zit ik vast…. En nu niet zeggen dat ik het 0800 nummer moet bellen, want daar kom ik nooit doorheen….

 

Hallo @DPP1967 voor jouw geldt hoogstwaarschijnlijk hetzelfde als de eerdere reactie binnen dit topic, een onderhanden zijnde migratie van koper naar glas.

 

Bedankt voor je reactie, maar dat is het niet. Ik weet inmiddels wel wat de reden is, mijn contract is minder dan een maand geleden ingegaan.

Bedankt voor je reactie, maar dat is het niet. Ik weet inmiddels wel wat de reden is, mijn contract is minder dan een maand geleden ingegaan.

Hallo @DPP1967 , bedankt voor de update, dat is inderdaad ook een reden.

Nog even geduld dus.

Â