Beantwoord

Adres wijzigen in MijnKPN lukt niet

  • 15 April 2021
  • 4 reacties
  • 121 keer bekeken

ik heb 3 abonnementen op KPN waarvan er 1 nog op oude adres en 2 samen op mijn nieuw adres. De factuur op mijn oude adres (met 1 abonnement) krijg ik niet meer te zien. Als ik inlog komt alleen de factuur van mijn huidige adres. Ik kan niet een nieuwe inlog maken voor dat andere abonnement want hij springt steeds weer naar dezelfde mijnKPN. 

Als je naar service zoekt kom je steeds in rondjes terug bij de opmerking dat je het allemaal op mijnKPN kunt zien. Niet dus. nergens kun je bellen of mailen. heeft iemand een nummer ofmailadres van een helpdesk?

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Nico_ 16 April 2021, 15:01

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 6
Badge +10

Welkom op ons forum @Ben Lampaert en goed dat je aan de bel trekt.

In jouw geval is het het handigste als je direct contact met onze helpdesk op zou nemen. Dat kan via telefoon op ons gratis nummer 0800-0402 of via chat.

Contact

Ik heb precies hetzelfde! Lijkt me tijd om dit te fixen.

Reputatie 6
Badge +10

Ik heb precies hetzelfde! Lijkt me tijd om dit te fixen.

Welkom op ons forum @Ro_os dan zou ik jou hetzelfde advies willen geven om telefonisch contact te zoeken met onze helpdesk op 0800-0402

.

Prima, ga ik doen!

Maar ik zou het wel intern doorgeven om te laten fixen als ik jou was. :)