Beantwoord

Adres wijzigen via MijnKPN wil niet

  • 22 August 2022
  • 2 reacties
  • 20 keer bekeken

Ik heb ook hetzelfde probleem. Is dit op te lossen?

Admin: afgesplitst van originele topic

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 6 September 2022, 21:49

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Damian999!

Er is momenteel een issue met het wijzigen van gegevens via MijnKPN Web en de MijnKPN app.
Neem je telefonisch contact met ons op, dan wordt je per SMS weer doorverwezen naar MijnKPN en zo zit je in een ‘loop’. Er wordt hard aan gewerkt om dit zo snel mogelijk op te lossen. 

Ik geef een seintje in het topic zodra het issue verholpen is.

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Damian999!

Er is momenteel een issue met het wijzigen van gegevens via MijnKPN Web en de MijnKPN app.
Neem je telefonisch contact met ons op, dan wordt je per SMS weer doorverwezen naar MijnKPN en zo zit je in een ‘loop’. Er wordt hard aan gewerkt om dit zo snel mogelijk op te lossen. 

Ik geef een seintje in het topic zodra het issue verholpen is.

We hebben vandaag (06-09-2022) het bericht gekregen dat deze storing opgelost is. Het wijzigen van gegevens is weer mogelijk via de MijnKPN app.

Excuses voor het ongemak!