Beantwoord

Alleen een geannuleerde bestelling is zichtbaar in MijnKPN, en niet mijn actieve abonnement

  • 14 January 2024
  • 5 reacties
  • 35 keer bekeken

In mijn KPN is het thuis internet klein zakelijk niet zichtbaar. Ik heb diverse topics op het forum hierover al gelezen maar product toevoegen lost het probleem niet op.Nu is ooit mijn bestelling geannuleerd door KPN en weer opnieuw besteld vanwege een fout. In mijn KPN is alleen de geannuleerde bestelling zichtbaar.

 

Ik wil graag mijn zakelijke factuur kunnen toevoegen aan de administratie. Graag even hulp.

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 22 January 2024, 15:26

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @werkelijke verwachtingen ,

Er is ook een app MijnKPN Zakelijk. Probeer die app eens te downloaden op jouw telefoon. 

@Noordzee  Ik heb deze app gedownload, maar in mijn KPN Zakelijk krijg ik melding dat uw account niet is geautoriseerd of e-mailadres onbekend is. Ik heb 3 keer gecheckt 

Reputatie 7
Badge +19

Hi @werkelijke verwachtingen, het is wel zo fijn als je gewoon je abonnement en facturen kunt bekijken inderdaad. Ik lees dat de tip van Noordzee helaas niet geholpen heeft.

Op de een of andere manier is je geannuleerde abonnement gekoppeld aan jouw KPN account. Je kunt zelf abonnementen koppelen en ontkoppelen in MijnKPN. Dat noemen we producten koppelen of ontkoppelen. Ik raad je aan om dat huidige abonnement eerst te ontkoppelen van jouw KPN account. Daarna kan je het nieuwe abonnement koppelen aan jouw KPN account. Je leest in onderstaand artikel precies hoe je dat kunt doen:

 

Volgens de bovengenoemde methode kan ik mijn abonnement niet ontkoppelen. Ik krijg steeds melding dat het abonnement is geannuleerd. Kan aan jullie kant dit niet gedaan worden?
Het zou fijn zijn als ik facturen kan administreren…..

Reputatie 7
Badge +19

@werkelijke verwachtingen Ik heb je gegevens erbij gepakt. Er valt me iets op: ik zie de nieuwe bestelling van je abonnement staan, alleen deze lijkt nog niet geactiveerd. Oftewel in afwachting om te worden aangesloten. Is je modem intussen al aangesloten en werkt je internetverbinding al? Zo ja, geef je modem dan eens een reset. Dat geeft vaak net dat duwtje om ook in onze systemen het abonnement te activeren. Ik verwacht dat dat er ook voor zorgt dat je het abonnement daarna kunt zien in MijnKPN.

Reageer